مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج»:

خبرنگار انقلابی همسو با عناصر جبهه حق حرکت می کند

رضایی گفت: وظیفه یک خبرنگار انقلابی هماهنگی و همراهی و هم افزایی با سایر عناصر جبهه حق است. خبرنگاران دقت کنند فعالیت های رسانه ای مجزا و جزیره ای نباشد تا به هدف برسیم.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۴۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: اهمیت کار خبرنگار و رسانه امروز بسیار زیاد است مخصوصا در دنیای فعلی که رسانه ها همه عرصه ها را گرفته اند.

وی افزود: فضای فعلی به سمت فضای مجازی و رسانه ها رفته و درصد استفاده مردم از این فضا ها بالا رفته و در صد تاثیر گذاری و جهت دهی مخاطبان نیز بیشتر شده اگر قبلا مردم اخبار را هفته ای دنبال می کردند الان با این هجم رسانه ها لحظه به لحظه اخبار انتقال می یابد و برای جهت دهی افکار عمومی باید از این فرصت به درستی و با شناخت و هدفمند استفاده کرد.

مسئول بسیج خراسان جنوبی تصریح کرد: خبرنگار باید شناخت و بصیرت کافی نسبت به وضعیت موجود داشته باشد. مشکل اصلی برخی از رسانه ها این است که گاهی حرف دشمن را می زنند و از جبهه خودی خبر ندارند.

رضایی بیان داشت: بعد از شناخت، عمل به موقع بسیار مهم است. بعضی از رسانه ها شناخت کافی دارند ولی به موقع عمل نمی کنند و یا افراط دارند و یا تفریط که این باعث می شود پوچ اندیشان از آنها طلبکار شوند.

وی گفت: وظیفه یک خبرنگار انقلابی هماهنگی و همراهی و هم افزایی با سایر عناصر جبهه حق است. خبرنگاران دقت کنند فعالیت های رسانه ای مجزا و جزیره ای نباشد تا به هدف برسیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار