محکومیت شدید سلفی حقارت توسط سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت: دیروز شیخ فضل الله نوری را به دار تجددگرایان بالا کشیدند وچند صباحی بعد همان طناب طوق بردگی و قید اسارت غرب زدگی گردید.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۳۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
دیروز شیخ فضل الله نوری را به دار تجددگرایان و غرب باوران بالا کشیدند وچند صباحی بعد همان طناب طوق بردگی و قید اسارت غرب زدگی شان گردید به گزارش  سرویس بسیج پیشکسوتان خبرگزاری بسیج،در پی حواشی تاسف برانگیز سلفی بگیران در مراسم تحلیف ریاست جمهوری درمجلس شورای اسلامی به وجود آمد سازمان بسیج پیشکسوتان جهادت و شهادت این اقدام را به شدت محکوم و بیانیه به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم الله  الرحمن الرحیم

الَّذينَ يَتَّخِذونَ الكافِرينَ أَولِياءَ مِن دونِ المُؤمِنينَ  أَيَبتَغونَ عِندَهُمُ العِزَّةَ فَإِنَّ العِزَّةَ لِلَّهِ جَميعًا *سوره نساء (139)

همانها که کافران را به جای مومنان،دوست خود انتخاب میکنند. آیا عزت و آبرو نزد آنان میجویند؟ با اینکه همه عزت ها از آن خداست؟!

همه غربزدگی ها ظلمت است. اینهایی که توجه شان به غرب است، توجه شان به اجانب است، قبله شان غرب است، رو به غرب توجه دارند، اینها در ظلمات فرو رفته اند؛ اولیای شان هم طاغوت است.(امام خمینی ره)

 صحیفه امام؛ ج9؛ ص460 قم؛ 17 شهریور 1358

حواشی تاسف برانگیز سلفی بگیران در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی که دون شان ملتی متمدن و ارزش های اسلامی ما  بود باعث رنجش و انزجار احاد ملت بزرگ ایران گردید.

زهی بی شرمی! درعصری که هنوز طنین فریاد عزت خواهی یاران سفر کرده هر روز با پلاک و استخوان های به جامانده درغربت به عرش الهی می رسد و خس خس سینه های خسته یاران به جا مانده شهدای عزیز آهنگ لالایی فرزندان شان می باشد مشتی خود باخته آن هم درکسوت نمایندگی مردم در تقرب به شیاطین و سلفی گرفتن با قاتلان شهداء از یکدیگر سبقت میگیرند!

 آنان که قدرت و استواری سالهای سخت مردان جنگ را با بوسه ی سیاسی معاوضه کرده اند بدانند ، آن روز که عاشورا رقم خورد و غربت آل الله به نمایش درآمد این خط سرخ شهادت بود که عزت آفرید و هنوز دنیا تشنه معرفت آن فرهنگ است.

آن روز که روح خدا در مصاف با اردوگاه شرق ، وزیر خارجه ابر قدرت زمان را کوچک نمود کسی گمان نمی برد در دهه چهارم انقلاب اسلامی شاهد نمایش ذلت بار سلفی با نماینده جنایتکارانی باشیم که گاز خردل را به صدام و کپسولش را به ما فروختند تا نفس به جا مانده از خردل به زنجیره کپسول بند باشد و خط روح الله که مصداق بارز " فاستقم کما امرت" وسازش ناپذیری است توسط  برخی نمایندگان امت اسلامی اینگونه به فراموشی سپرده شود.

 تاریخ همیشه به عاقلان هشدار میدهد ولی افسوس که عبرت بگیران اندکند "ما أكثَرَ العِبَرَ وَ أقَلَّ الاِعتِبارَ ".دیروز شیخ فضل الله نوری را به دار تجددگرایان و غرب باوران بالا کشیدند وچند صباحی بعد همان طناب طوق بردگی و قید اسارت غرب زدگی شان گردید.

تاریخ در مراسم تحلیف تکرار شد و دلباختگان مکتب لیبرال دموکراسی غرب فراموش کردند نماینده ملتی هستند که جان بر سر پیمان گذاشته اند.

درحالیکه مقام معظم رهبری مرزبندی شفاف با دشمن را شاخصه مهم نمایندگی ملت می دانند آنچنان سخیف در سلفی گرفتن با عجوزه ابتذال از یکدیگر پیشی گرفتند که شاید خود او هم به این میزان بی خردی ، وادادگی و خودباختگی را باور نداشت.

 ما پیشکسوتان عرصه­ ی جهاد و شهادت  این رفتار زشت را محکوم و خواستار عذرخواهی رسمی از تریبون مجلس در پیشگاه خداوند بزرگ و ملت شریف ایران هستیم و از رئیس محترم مجلس شورای اسلامی توبیخ و تنبیه این گروه اندک خودباخته را که آبروی ملت را برده و به حیثیت مجلس صدمه جبران ناپذیر زده اند خواهانیم و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در توصیه آتش به اختیار بودن از نمایندگان ارزشی خواستار اعتراض و برخورد منسجم و قاطع بااین غافلان هستیم.

و د رپایان همگان، به ویژه نمایندگان و هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی را به مطالعه دقیق وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) و همچنین کتاب ارزشمند "غربزدگی "مرحوم جلال آل احمد توصیه می نمائیم.

 

والسلام وعلی عبادلله الصالحین

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

ارسال نظرات