معاون اجتماعی پلیس،غرب استان تهران:

امنیت جامعه با عفاف و حجاب مستحکم تر می شود

معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران،با بيان اينکه حجاب و عفاف یکی از ضرورتهای جامعه می باشد، گفت: امنیت جامعه با عفاف و حجاب مستحکم تر می شود.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۲۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران،، اختتامیه همایش تخصصی عفاف و حجاب با حضور سرهنگ "مهدی سرپناه" معاون اجتماعی غرب استان تهران و مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان اسلامشهر و جمع کثیری از مردم در این شهرستان برگزار شد. 

سرهنگ سرپناه در اين همايش بيان داشت: عفاف و حجاب یک تکلیف است که اسلام برای حفظ زن از نگاه زهر آلود برخی انسانها واجب کرده است .

وی با اشاره به اين که خانواده مهم ترين و اساسي ترين نهاد اجتماعي محسوب مي شود، گفت: در دین مبین اسلام به خانواده اهمیت و تاکید زیادی شده و حجاب و عفاف به ‌عنوان يک ارزش در جامعه مطرح است و نهادينه سازي فرهنگ حجاب و عفاف، عزم همگاني را مي‌طلبد. 

این مقام انتظامی افزود: همگان در اجرای عفاف و حجاب مسئول هستند و جامعه ای که از این فریضه دینی و الهی دور شود بسوی منجلاب و تباهی خواهد رفت و سلامت جامعه و افراد به این موضوع بستگی دارد.

سرهنگ سرپناه تاکيد کرد: در زمینه عفاف و حجاب می بایست به صورت تخصصی پرداخت و آسيب هاي ناشي از بي‌حجابي ريشه فرهنگي دارد و در اين ميان خانواده بهترين نقش را در ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در خانواده ايفا مي کند و مقام معظم رهبری "مد ظله العالی" در پیامی به این نکته تاکید داشتند .

در پایان این همایش از تعدادی از فعالان عرصه عفاف و حجاب با اهداء لوح و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام//
ارسال نظرات
آخرین اخبار