بوشهرـ وی با بیان اینکه مشارکت با دولت یکی از سیاست‌های مهم بسیج مستضعفین است، گفت: برای همکاری با دولت بسیج مستضعفین اعلام آمادگی کرده است و با انعقاد تفاهم‌نامه‌های گوناگون با دولت، وزرا با اعلام رئیس‌جمهور به کمک دولت می‌شتابیم. بسیج آماده است در همه عرصه‌ها با دولت همکاری کند.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۲۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی در عرصه محرومیت‌زدایی، اقتصادی و عمرانی تدوین شده است، اظهار داشت: امسال رویکرد بسیج مستضعفین در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از نظر کمی و کیفی تغییر یافته که تمام مناطق محروم را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد گروه‌های جهادی در اجرای طرح‌های مختلف بسیج افزایش یافته است، گفت: سال گذشته 6 هزار گروه جهادی در طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی شرکت کردند که امسال این تعداد به 10 هزار گروه جهادی افزایش یافته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه کیفیت طرح‌های گروه‌های جهادی افزایش یافته است، بیان کرد: گروه‌های جهادی در اعزام به مناطق مختلف کشور بر اساس جغرافیا و نوع محرومیت تقسیم‌بندی می‌شوند.

غیب‌پرور از افزایش مأموریت گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت خبر داد و افزود: زمان مأموریت گروه‌های جهادی که قبلاً در مدت کوتاهی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شد از امسال به صورت مستمر حداقل 3 سال در آن منطقه ماندگار می‌شوند.

وی با بیان اینکه مشارکت با دولت یکی از سیاست‌های مهم بسیج مستضعفین است، گفت: برای همکاری با دولت بسیج مستضعفین اعلام آمادگی کرده است و با انعقاد تفاهم‌نامه‌های گوناگون با دولت، وزرا با اعلام رئیس‌جمهور به کمک دولت می‌شتابیم. بسیج آماده است در همه عرصه‌ها با دولت همکاری کند.

وی با بیان اینکه سپاه یکی از نهادهای مقدس دارای عظمت و بزرگی ویژه‌ای است اظهار داشت: اسلام با وقوع انقلاب اسلامی روحی دوباره در کالبد آن دمیده شد و انوار درخشنده اسلام بار دیگر به دل‌های پاک انسان‌های آزاده جهان تابید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته است، تصریح کرد: عزت و اقتدار یکی از برکات انقلاب اسلامی است که این انقلاب عزت مسلمانان را در سراسر جهان افزایش داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نماد دیگری از عزت مسلمانان در انقلاب اسلامی متبلور است، افزود: حضرت امام راحل عزت، شرف و آبروی یکجا به همراه داشت و در مقابل محرومان و فقرا خاضع بودند ولی در مقابل دشمنان با اقتدار مقابله می‌کردند که این مهم در وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی متبلور است.

غیب‌پرور شهدا را نماد عزت و اقتدار اسلام نامید و بیان کرد:‌ مردم ایران اسلامی استوانه غیرت و عزت هستند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر بیش از دو قرن مقابله با استعمار در کارنامه خود دارد گفت:‌ نام رئیسعلی دلواری سردار بزرگ مبارزه با استعمار برای همگان آشنا است و رئیسعلی دلواری نماد عزت یک ملت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخی عزت انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برند به سلفی گرفتن برخی نمایندگان مجلس پرداخت و گفت: سلفی گرفتن یعنی چه؟ این چه عزتی در پی دارد؟ همه باید بدانیم سر سفره انقلاب و امام(ره) نشسته‌ایم و از نمایندگان چنین توقعی نبود و خیلی کار بدی بود.

غیب‌پرور با بیان اینکه  هر کس در هر مسئولیتی باید حراست و پاسداری از عزت و کرامت اسلامی مدنظر داشته باشد، خاطرنشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع جهاد کبیر مطرح کردند در واقع ایستادگی در مقابل دشمن در همه عرصه‌ها است و با بیان اینکه  هر کس در هر مسئولیتی باید حراست و پاسداری از عزت و کرامت اسلامی مدنظر داشته باشد، خاطرنشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع جهاد کبیر مطرح کردند در واقع ایستادگی در مقابل دشمن در همه عرصه‌ها است و نباید این مقابله و این مسیر کمرنگ شود.

وی یکی از استوانه‌های عزت در انقلاب اسلامی را سپاه دانست و گفت: سپاه پاسداران عزت خود را از مکتب امام حسین(ع) گرفته است و همواره آن را ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه و نیروهای مسلح را مایه مباهات و فخر ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: استان بوشهر با تقدیم 2500 شهید در 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم جایگاه مهمی در عرصه ولایتمداری و انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش  بسیج،با تقدیر از خدمات ارزنده سردار فتح‌الله جمیری که بیش از 10 سال سوابق خدمتی در این عرصه دارد سردار علی رزمجو به عنوان فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر معرفی شد.

در این مراسم حکم فرمانده کل سپاه پاسداران در انتصاب سردار علی رزمجو به عنوان فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر قرائت شد. همچنین حکم قدردانی از خدمات سردار فتح‌الله جمیری قرائت شد./انتهای پیام


ارسال نظرات
پر بیننده ها