بوشهرـ جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ایجاد همبستگی و امید در جامعه یکی از رسالت‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه است و این به عنوان یک سیاست عمومی و دائم باید مد نظر باشد.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۱۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ حمید خرمدل جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در آیین روز خبرنگار در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با  تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار اظهار داشت: سبب افتخار همه دستگاه‌ها و اقشار مختلف است که نام یک روز و یا هفته، به نام یک شهید مزین است که 17 مرداد به سبب شهادت شهید صارمی در 17 مرداد سال 1377 در افغانستان به نام روز خبرنگار تعیین شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در سخت‌ترین شرایط، وظیفه اطلاع رسانی و رسالت خود را انجام می‌دهند گفت: یک خبرنگار و رسانه حتما باید رسالت محور باشد چراکه رسالت انبیا را بر عهده دارند.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر با تاکید بر ایجاد امید و نشاط در جامعه تصریح کرد: ایجاد همبستگی و امید در جامعه یکی از  رسالت‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه است و  این به عنوان یک سیاست عمومی و  دائم باید مد نظر باشد.

خرمدل با تاکید بر اینکه انتقاد سازنده و عالمانه یکی دیگر از رسالت خبرنگاران است افزود: یکی از وظایف خبرنگاران، اصحاب رسانه و رسانه‌ها باید این باشد که با نظارت همه جانبه نگذارند مسئولان از ریل انقلاب خارج شوند.

وی، دفاع  در مقابل تهاجمات دشمنان را از دیگر رسالت خبرنگاران دانست و افزود: خبرنگاران در تهاجم دشمنان در عرصه رسانه، هم باید دفاع و هم باید تهاجم کنند.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، سه محوری که دشمنان علیه نظام اسلامی ایران تبلیغ می‌کنند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تخریب ولایت فقیه یکی از محور فعالیت دشمنان است که اصحاب رسانه وظیفه دارند جایگاه ولایت فقیه و شخص ولی فقیه را تبیین  و ترویج کنند.

خرمدل، تخریب نهادهای انقلابی را از دیگر تهاجمات دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: تخریب نهادهای انقلابی در دستور کار دشمنان قرار دارد که خبرنگاران در این عرصه ضمن حفاظت و حراست از آنها  باید خدمات این نهادها را به سمع و نظر مردم برسانند.

وی با بیان اینکه توجه به سرمایه‌‌های اجتماعی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است تصریح کرد: بالندگی ایران اسلامی در تمام عرصه‌‌های مختلف انقلاب اسلامی به سبب سرمایه‌های اجتماعی که مردم هستند محقق شده است که باید خبرنگاران در عرصه حفظ و صیانت از این سرمایه تلاش کنند.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه تقویت اعتماد مردم به مسئولان رسالت مهم خبرنگاری است افزود: تقویت اتحاد مردم و مسئولان و افزایش اعتماد در جامعه ماموریت مهم خبرنگاران است.

خرمدل با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه خبرنگاری، فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از ظرفیت بالایی برخوردار است افزود: استان بوشهر که دارای قابلیت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف نفت، گاز، کشاورزی و دیگر عرصه‌ها است باید رسالت خبرنگاران با استفاده از ظرفیت‌ شبکه اجتماعی، فضای مجازی و اصحاب رسانه در عرصه قابلیت‌های یاد شده بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها