خبرهای داغ:
حجت الاسلام بنی اسدی گفت: اگر اطلاعات متقن وصحیح نباشد هیچگونه پیشرفتی نخواهیم داشت وزمانی این اخبار واطلاعات می تواند متقن باشدکه خبرنگار به دنبال حق طلبی وحق گویی باشد
کد خبر: ۸۸۹۸۹۱۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی همزمان با روز خبرنگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان ، فرمانده  ناحیه و مسئول تعلیم وتربیت با ولی الله سهی خبرنگار فعال عرصه خبر دیدار و از زحمات او قدر دانی کردند.

حجت السلام بنی اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه اظهار داشت: هرکشوری برای پیشبرد اهداف خود نیازمند برنامه ریزی است که این برنامه ریزی به منظور مقابله با خطرها احتمالی درحوزه سیاست و اقتصاد ضروری است .

وی ادامه داد : این برنامه ریزی ها اگرد ارای یک اطلاعات متقن و صحیح نباشد هیچگونه پیشرفتی نخواهیم  داشت و زمانی این اخبار و اطلاعات  می تواند متقن باشد که خبرنگار به دنبال حق طلبی وحق گویی باشد.

حجت الاسلام بنی اسدی با اشاره به این شعر سعدی که نی آدم اعضای یک دیگر اند که در آفرینش زیک گوهرند     چه عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها رانماند قرار گفت: اگر عضوی در جامعه دچار مشکل ونقصی شود این خبرنگار است که می تواند آن را به نحو صحیح به مسئولین برساند.

 

درادامه سهی خبرنگار  فعال عرصه خبر عنوان کرد:  ازاین که خداوند توفیقی نصیب من کرده تا در خدمت سپاه و انقلاب باشم بسیار خدارا سپاسگزارم  و همیشه خود رامدیون نظام وانقلاب می دانم.

 همچنین در پایان این دیدار توسط فرمانده ناحیه ومسئول نمایندگی ولی فقیه هدیه ولوح تقدیری به این خبرنگار اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها