خبرهای داغ:
جشنواره مالک اشتر با هدف معرفی و تقدیر از فرماندهان ، مدیران و بسیجیان موفق و برتر و خانواده معزز شهدا در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۸۹۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ؛فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این جشنواره گفت:جشنواره مالک اشتر علاوه بر ارزشیابی فرماندهان و مدیران و تقدیر از آنها دارای شاخصه و ویژگی مهمتری است و آن نام مالک اشتر به عنوان نماد این جشواره است.

سرادر سرتیپ غلامرضا سلیمانی افزود:شخصیت مالک اشتر به عنوان الگو مقابل چشم فرماندهان، مسئولین و مدیران قرار گرفته است و بایدبا نگاه به این شخصیت در راه آرمان های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت قدم برداریم.

وی افزود از دیگر شاخصه این جشنواره توجه به مطالبات امیرالمومنین (ع) و آن نامه معروف حضرت به مالک اشتر به عنوان منشور کارگزاران نظام اسلامی است که امروز به عنوان یک تکلیف برعهده ماست.

سردار سلیمانی یا بیان اینکه اصلی ترین سرمایه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی نیروی انسلانی است تاکید کرد: این سرمایه زمانی تعالی پیدا می کند و فرماندهان و مدیران زمانی می توانند به خود و سازمان تعالی ببخشند که به این شاخصه ها توجه عملی داشته باشند.

گفتنی است :در این جشنواره از خانواده های شهیدان مجیری ،اسحاقیان و جعفرزاده و همچنین فرماندهان ومدیران موفق و برتر سپاه صاحب الزمان(عج) تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها