اصلانی در گفتگو با «بسیج»:

خبرنگار انقلابی پیام روح بخش انقلاب اسلامی را مخابره می کند

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: خبرنگار انقلابی باید مجموعه ای از دانش و معرفت وآگاهی و بصیرت داشته باشد تا صادقانه در این فضا پیام روح بخش انقلاب اسلامی را مخابره کند.
کد خبر: ۸۸۹۸۸۸۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: رسالت خبرنگار انقلابی انتقال خبر به موقع و صادقانه است.

وی افزود: خبرنگار انقلابی باید برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و اخلاقی جامعه تمام قد در میدان باشد امروز رویکرد اطلاع رسانی در دنیا بسیار با سیاست زدگی و فریب و نفاق همراه شده اگر قرار است در این فضای آلوده که خبرگزاری ها و رسانه های استکباری در آن فعالیت می کنند موفق باشیم باید خبررسانی های ما مبتنی بر اخلاق و معنویت باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: برنامه ریزی در این حوزه باید دقیق و با اشراف کامل بر جریان های فکری و سیاسی باشد. خبرنگار انقلابی باید مجموعه ای از دانش و معرفت وآگاهی و بصیرت داشته باشد تا صادقانه در این فضا پیام روح بخش انقلاب اسلامی را مخابره کند.

اصلانی گفت: دانش و معرفت و بصیرت مولفه های مهم یک خبرنگار انقلابی است و خبرنگار انقلابی باید در این دنیایی که استکبار از هر راهی برای فریب افکار عمومی استفاده می کند با استفاده از این مولفه ها برای آگاهی بخشی درست به جامعه بهره ببرد.

ارسال نظرات