خبرهای داغ:
حجت الاسلام عبادی گفت: مهم ترین سعادت خبرنگاران این است که می توانند با حساسیت هایی که ایجاد می کنند در ابطال باطل مردم را بیدار و در احقاق حق و بصیرت مردم را هوشیار نگه دارند.
کد خبر: ۸۸۹۸۸۶۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی صبح امروز همزمان با روز خبرنگار مدیران رسانه ای، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه استان خراسان جنوبی با حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه استان دیدارکردند.

 

حجت الاسلام عبادی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خبرنگار، این روز را به خبرنگاران  و مدیران عرصه خبر تبریک گفت و اظهار داشت: رسانه نقش مهم و تعیین کننده ای هم از بعد منفی و ومثبت در جوامع دارد که تهاجم فرهنگی دشمن برعلیه کشور، انقلاب و ناموس ما همان بعد منفی است .

 

نماینده ولی فقیه  با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب  در خصوص تهاجم فرهنگی گفت: زمانی که رهبری این موضوع را مطرح کردند تمام رهبران جهان نسبت به این موضوع بی اطلاع بودند وباعث به صدا در آمدن  صدای وحشت رسانه های بیگانه شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه بعدها رهبری از این جریان به عنوان شبیخون و ناتو فرهنگی  تعبیر کردند اظهار داشت: با گذر زمان دشمن خود را تقویت کرد و تهاجم به نفوذ و شبیخون تبدیل شد و بعدها غارت فرهنگی  رخ داد.

 

وی افزود: تهاجم فرهنگی با فضا باز که در دنیا پیش آمده این فرصت را برای سوء استفاده بیگانگان فراهم کرده  و متاسفانه دشمن در شبیخون فرهنگی موفق بوده و و امروزدشمن به غارت فرهنگی که همان غارت انسان و اندیشه اوست پرداخته و هویت انسان ها را می دزدد.

 

دین مکتب رشد فرهنگ و فرهنگ اساس  و ام تمام مسائل است

 نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: دین وسیله انبیا و مکتب رشد فرهنگی وانقلاب اسلامی است و جایگاه اصلی جایگاه دینی و فرهنگی است و بقیه امور با این فرهنگ تنظیم شده اکه گر آسیب ببیند همه امور آسیب می خورد بنابراین اساس و ام همه مسائل فرهنگ است.

 

حجت الاسلام عبادی اظهار داشت: دشمن قدم به قدم جلو آمد و کاملا برنامه هایش را مستحکم کرده زمانی بود که جنگ  نظامی برای تسلط  برامور مورد توجه بود اما امروزفرهنگ حرف اول  را می زند و مسئله اصلی فرهنگ است.

 

وی افزود: دعوت تمام انبیا دعوت به مکتب عدل است غنا مکتب اسلام و ائمه (ع) درهیچ مذهبی نیست و غنایی که درانقلاب اسلامی، آرمان رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی ما وجود دارد چون برخواسته از اسلام ناب است درهیچ جای دنیا وجود ندارد.

 

نماینده ولی فقیه دراستان با بیان اینکه  ما برهیچ ملتی ظلم را جایز نمی دانیم و البته ظلم پذیری بر هیچ کس جایز نیست این ایده ما و خط مشی هزارو 400 ساله پیشوایان ما است عنوان کرد: اما آنهایی که از گذشته به اسم تمدن وارد شدند و با تبلیغات جا پا باز کردند با نام تمدن وحشیگری های بسیاری در دنیا انجام می دهند .

 

حجت الاسلام عبادی اظهار داشت: افراد آگاه می دانند که تمام اینها دروغ است و دشمن به دنبال چه است اما باور آن برای آحاد جوامع مشکل است  چرا که آمریکایی که  از جنگ جهانی تا به امروزبه 50 کشور به بهانه های مختلف ورود پیدا کرده است چطور می توانند ادعا حقوق بشر داشته باشند.

 

 وی گفت:  دشمن با دروغ چیزهایی می سازند و به ما اتهاماتی می زند اما امروز وا قعیات دنیا را از میانمار تا نیجریه شاهد هستیم وسکوت معنی دار اکثر دولت های جهان به معنای پشتیبانی از اینها است و این دشمن نوع انسان است و ما می توانیم با دین، اندیشه انقلابی، رهبری و آرمان ها یمان که همه  برای ما افتخارهستند در برابرظلم و ستم مستکبران و رذایل آنها بایستیم.

 

وی  با بیان اینکه رسانه های ما پشتوانه خیلی قوی دارند افزود: کار وقتی مهم می شود به همان اندازه ابزار نیز مهم است بنابراین شما خبرنگاران هستید که می توانید با روش  خود جامعه را نسبت به این مسائل و سرنوشتش بیدار کنید و نگذارید که به خواب برود و با حساسیت هایی که ایجاد می کنید در ابطال باطل مردم را بیدار و در احقاق حق و بصیرت مردم را هوشیار نگه دارید.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه  نه اسلام مربوط به قوم خاصی است و نه انقلاب مربوط به کشورخاصی است افزود: قانون اساسی و شیوه رهبری ما در چارچوب عدل و اسلام است اگر رسانه ها بتوانند این آرمان ها را به درستی به ملت ها منتقل کنند همه مردم دنیا مشتری و خواهان آن هستند

 

وی ادامه داد: همان طور که نامه های رهبرمعظم انقلاب به جوانان اروپا در میان آنها خواهان زیادی دارد چرا که تمام افراد درحکم دولت های ظالم و فاسد نیستند و بسیاری از اینها در جهان انگیزه ارزشی و جهانی دارند که تا کوچکترین موردو بهانه خیابان ها مملو از جمعیت مظلوم و معترض به دولت های فاسد می شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها