در نشست فصلی اعضای شورای عالی قشر بسیج کارگری مطرح شد؛

بی توجهی تمامی دولت‌ها به موضوع اشتغال پایدار

طی هفته جاری نشست فصلی اعضای شورای عالی بسیج کارگری استان همدان برگزار شد و در آن مسائل و معضلاتی که تولید استان را به مخاطره انداخته است مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۹۸۷۸۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، نشست فصلی اعضای شورای عالی قشر بسیج کارگری استان همدان در سالن جلسات اتاق تعاون استان برگزار شد.

دکتر رهبر رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری همدان با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با رئیس جمهور اظهار داشت: این اتفاق نوید بخش وحدت و همدلی بیشتر بین مسئولان نظام است و امیدواریم دولت دوازدهم با انتخاب وزرای کارآمد و توانمند برای رفع موانع تولید و اشتغال گام‌های موثر و جدی تری بردارد.

در ادامه جلسه محمود شریعتی مسئول بسیج کارگری استان همدان نیز با اشاره به اینکه متاسفانه در تمامی دولت‌های گذشته به بحث اشتغال پایدار توجه کمتری شده است  اظهار داشت: سودهای بالای بانکی و عدم برنامه ریزی بانک مرکزی در این حوزه از مهمترین موانع اصلی موجود بر سر راه تولید و بخش خصوصی است.

وی با عنوان اینکه اگر همین روند ادامه داشته باشد روز به روز شاهد تعطیلی تعداد زیادتری از کارخانجات خواهیم بود، افزود: چنانچه تیم اقتصادی دولت و مسئولین تصمیم گیر نظام بانکداری نتوانند راهکار مناسبی برای رفع موانع موجود اتخاذ کنند و و سرمایه گذار و تولید کننده را مورد حمایت جدی خود قرار ندهند روز به روز شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی بیشتری خواهیم بود که این موضوع خود به تنهایی معضلات اجتماعی و اقتصادی دیگری را به دنبال خواهد داشت.

شریعتی در پایان خاطر نشان کرد: تقویت روح مطالبه گری اعضای شورای عالی قشربسیج کارگری از مدیران عالی رتبه استانی ودولتمردان ، درخصوص رفع مشکلات صنایع و کارخانجات وکارگاههای استان و یکی از راهکارهای برون رفت مشکلات تولیدکنندگان استانی می‌باشد که باید روی آن مداومت داشته باشیم.


ارسال نظرات