خبرهای داغ:
مدیر توزیع برق شهرستان نهاوند خبر داد

۱۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدهی مشترکین برق نهاوندی

مدیر توزیع برق شهرستان نهاوند در حال حاضر مطالبات این اداره از مشترکین برق شهرستان مبلغ ۱۱میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان است که امیدواریم با جذب آن کمک خوبی به این اداره در خدمات‌رسانی بهتر شود.
کد خبر: ۸۸۹۸۷۴۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
۱۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدهی مشترکین برق نهاوندی

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، رضا شیردره در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت: در سال جاری تعداد ۵ پروژه با اعتبار۹۲۴ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد و در هفته دولت نیز ۱۷ پروژه با اعتبار یک میلیارد و 557 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی افزود: در سال ۹۵ مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه اصلاح شبکه های برق روستایی شده که مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان سهم فرمانداری و۸۰۰ میلیون تومان سهم شبکه توزیع برق نهاوند است.

مدیر توزیع برق شهرستان نهاوند با اشاره به اقدامات اجرایی ابراز داشت: در راستای ترویج مدیریت مصرف انرژی برق و جلوگیری از تلفات توزیع، اولین شهری هستیم که از دستگاه مبدل ولتاژ استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نهاوند اولین شهر استان در پرداخت غیرحضوری قبوض برق است، گفت: در سال ۹۵ مصرف برق صنعت شهرستان 2.3 درصد رشد داشته است.

شیرده با بیان اینکه واحد میز خدمت توزیع برق شهرستان نهاوند رتبه اول استان را در سال ۹۵ کسب کرد، افزود: در حال حاضر مطالبات این اداره از مشترکین برق شهرستان مبلغ ۱۱میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان است که امیدواریم با جذب آن کمک خوبی به این اداره در خدمات‌رسانی بهتر شود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به چالش‌های اداره برق وصول مطالبات، برق‌های غیرمجاز و رعایت حریم در ساخت و ساز را از جمله این چالش‌ها برشمرد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران به پاس انعکاس اخبار شبکه توزیع برق نهاوند و اخبارشهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات