پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار؛
اسماعیل جبارزاده؛ استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۹۸۷۲۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این پیام که به امضای اسماعیل جبارزاده رسیده آمده است:  نام‌گذاری ١٧ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید "محمود صارمی" به عنوان روز خبر نگار، یادآور تلاش زنان و مردان حق‌طلبی است که با هدف روایت و انعکاس حقایق، وظیفه رشد و توسعه فرهنگی آحاد مردم جامعه را به عهده دارند.

در ادامه این پیام آمده است؛ خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم، نقش بسیار مهم و کلیدی در شکل‌دهی افکار عمومی و حل  مشکلات، معضلات و پیشرفت  جامعه ایفا می‌کنند.

جریان زنده و پویای نشر خبر و دسترسی آزاد به اطلاعات با تاکید و تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگاران، در شریان‌های حیاتی کشور به گردش در مى آید  و شناخت و آگاهی مردم عزیز را افزون‌تر می‌کند.

در دنیای امروز و عصر ارتباطات، با وجود فناوری‌های پیشرفته و متعدد برای دسترسی سریع به اخبار، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی، کاری بسیار دشوار و در عین حال بسیار ضروری و حیاتی است و خبرنگاران به مثابه پل هاى امین ارتباطی در این فرایند نقش اساسی دارند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامی‌داشت روز خبرنگار و با ادای احترام به روح پاک و مطهر شهید والامقام محمود صارمی و عموم فعالان فقید این عرصه ارزشمند که اکنون در میان ما حضور ندارند، زحمات و تلاش‌های ارزنده عموم خبر نگاران و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات استان را ارج می‌نهم و امیدوارم با استعانت از درگاه ایزد سبحان و با همدلی و همراهی عموم دلسوزان نظام و انقلاب و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، شاهد تحقق اهداف عالیه ى دولت تدبیر و امید در رشد و آبادانی ایران اسلامى  به‌ویژه استان آذربایجان شرقی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باشیم.


ارسال نظرات