مصطفی برزگر
با حضور هنرمندان بسیجی/
فرمانده سپاه ناحیه دره شهر گفت: امسال برای استفاده از تمامی ظرفیت بسیج شهرستان بیشترین حجم برنامه توسط هنرمندان ناشناخته ولی یا استعداد روستاهای این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۹۸۷۱۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، این روزها در فقدان امکانات تفریحی در دره شهر هنرمندان بسیجی این شهرستان دست بکار شده تا با نمایش جوهره وجودی خود لبخندی و شادی بر لب مردم این شهرستان بیاورند.

اگر ساعت 21 هر شب سری به پارک تفریحی سراب دره شهر بزنید شاهد صمیمیت، شادی، تفریح و پیچیدن صدای خنده ه کودکان این دیارخواهید بود.

این بار نیز فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دره شهر به کمکو هنرمندان بسیجی آستینها را بالا زده تا محیطی مفرح همراه با معنویت در یکی از مهمترین و پر بازدید ترین مناطق تفریحی این شهرستان به وجود آورد.

سرهنگ "رحیم طهماسبی"فرمانده سپاه ناحیه دره شهردر باره این جشن به خبرنگار سیمره خبر گفت: این برنامه بومی و محلی برای دومین سال پی در پی در راستای تعالی بخشی به تفرجگاها برگزار می شود.

وی اظهار کرد: از آنجاییکه اینگونه جشنها متناسب با نیاز منطقه برنامه ریزی و اجرا می شود طبیعتاً از برنامه های کلی و همگانی تاثیر گذار تر است.

طهماسبی افزود: امسال برای استفاده از تمامی ظرفیت بسیج شهرستان بیشترین حجم برنامه توسط هنرمندان ناشناخته ولی یا استعداد روستاهای دره شهر اجرا می شود.

فرمانده سپاه دره شهر خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی برای جمع های کوچک بیشتر می توان روی نیازشان متمرکز شد تا اینکه بخواهیم نیاز جمعیت بیشتری را در یک مرحله شناسایی و برطرف کنیم.

اقامه نماز مغرب و عشاء، پخت غذاهای محلی، غرفه کودک و نوجوان، بازیهای محلی، شعر خوانی، شاهنامه خوانی، متلهای و بازیهای سنتی، اجرای نمایش، اجرای موسیقی، ایستگاه حجاب، مشاوره خانواده، نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، ایستگاه جوابگویی به سوالات شرعی،توزیع بسته های فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی با محوریت موضوعات و معضلات اجتماعی همچون اعتیاد و طلاق با حضور کارشناسان مجرب از جمله این برنامه‌های است.

ارسال نظرات