خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۹۸۶۹۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
رئیس اداره  آموزش و پرورش بخش صیدون گفت: رتبه آموزشی بخش صیدون جهش ۲۶ پله ای داشته است و صیدون در رتبه هفتم آموزش قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری بسیج غلام پرمون رئیس اداره آموزش پرورش با مقایسه رتبه سال تحصیلی امسال  و سال تحصیلی گذشته بیان کرد: درصد قبولی دانش آموزان مقطع سوم متوسطه این بخش  امسال با حدود 12 درصد رشد از 74.09 درصد به 86.02 درصد رسیده است.
وی با اشاره به اینکه چندین عامل از جمله تبدیل برنامه توسعه خوزستان به یک برنامه جامع بومی و قابل اجرا در مدرسه و کلاس درس را در کسب این رتبه موثر دانست و افزود: تفویض اختیار به زیردستان ، توجه ویژه به جلسات شورای معلمان، آموزش خانواده، تشکیل گروه های درسی و فوق برنامه، خیرین آموزشی و تهیه چندین دوره نمونه سئوالات سال های گذشته و تجزیه و تحلیل در کلاس های درس از دیگر عوامل این موفقیت است.



رئیس اداره آموزش و پرورش صیدون در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در این منطقه در بحث آموزش وجود دارد انتقالی_گرفتن زیاد معلمان زن از این منطقه و کمبود معلم زن است.

وی در ادامه افزود: به دلیل کمبود معلم زن ، در برخی کلاس های درس دانش آموزان دختر، از معلم_مرد استفاده می شود.

پرمون در  ادامه گفت: فضاهای آموزشی چهار روستا از توابع صیدون به لحاظ ایمنی نامناسب هستند و نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

وی همچنین با بیان اینکه امسال دانش آموزان صیدون به ویژه دانش آموزان روستایی رتبه های خوبی را در آزمون سراسری کسب کردند بیان کرد: ' محمد_آبرفت دانش آموز روستای واجل بخش  صیدون رتبه 500 آزمون سراسری امسال را در رشته علوم تجربی کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش صیدون برگزاری کلاس های کنکور در مناطق محروم و کمک گرفتن از خیران برای برگزاری این کلاس ها را از دلایل موفقیت دانش آموزان این منطقه در کنکور عنوان کرد. 

غلام پرمون در پایان گفت:هزار و 136 دانش آموز در بخش صیدون باغملک در 97 آموزشگاه در بخش صیدون در حال تحصیل هستند.445 معلم کار تعلیم و تربیت این دانش آموزان را به عهده دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها