مسئول خدمات کاروان زائران بیت الحرام تفت:
مسئول خدمات کاروان زائران بیت الحرام تفت با بیان اینکه 60 تفتی به حج تمتع 96 مشرف می‌شوند، گفت: طبق زمانبندی انجام شده حجاج تفتی 29 مرداد ماه به سرزمین وحی اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۷۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  تفت، مسئول خدمات کاروان زائران بیت الحرام تفت از اعزام 60 نفر از حجاج تفتی به سرزمین وحی خبرداد.

«محمد رضا فلاح» با بیان اینکه حجاج تفتی در قالب یک کاروان از شرکت غدیر تفت به حج تمتع اعزام خواهند شد، افزود: تاکنون 9 جلسه آموزشی برای حجاج تفتی برگزار شده است که زائران در این جلسات در حوزه مسائل اجرایی و دانستنی‌های سفر و ویژگی‌های حج امسال که زائران با آن مواجه خواهند بود و همچنین اعمال و مناسک حج آشنا شدند.

وی تاریخ اعزام کاروان های حجاج استان یزد را 29،28،27و30 مرداد بیان کرد و گفت: طبق زمانبندی انجام شده حجاج تفتی 29 مرداد ماه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد که کاروان تفت آخرین گروه از حجاج ایرانی است که به عنوان «مدینه قبل» اعزام و پس از 6 روز زیارت و استقرار در مدینه منوره به مکه مکرمه مشرف می شود.

فلاح در پایان گفت: مدیریت کاروان حجاج تفتی را «سیدمصطفی میرجلیلی» بر عهده دارد و ان شاالله حجاج استان یزد در تاریخ 29،28،27و30 شهریور ماه عربستان را به مقصد استان یزد ترک خواهند کرد.

گفتنی است امسال ۲هزار و۲۷۰نفر از استان یزد در قالب ۱۶کاروان از طریق فرودگاه شهید صدوقی یزد به سرزمین وحی مشرف می شوند.

ارسال نظرات