در آستانه روزخبرنگار

نشست صمیمی خبرنگاران با رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان برگزارشد

در این نشست منصور جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت:خبرنگاران با چشمان تیز بین خود همواره جزئیات و کاستی ها را مورد بررسی قرار می دهند و در راستای رفع انها با تمام وجود تلاش می کنند
کد خبر: ۸۸۹۸۶۵۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان؛در آستانه روز خبرنگار جمعی از فعالان این عرصه با حضور در حرم مطهرشهدای گمنام  شهر کوهبنان  نسبت به غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهیدان اقدام کردند و بار دیگر بر اطاعت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند و در ادامه در نشست خبری  حاضر شدند .
در این نشست منصور جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت:خبرنگاران با چشمان تیز بین خود همواره جزئیات و کاستی ها را مورد بررسی قرار می دهند و در راستای رفع انها با تمام وجود تلاش می کنند و در حقیقت بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین گام بر می دارند.
وی ادامه داد:در دوران دفاع مقدس هم خبرنگاران نقش مهمی در ثبت وقایع و انتقال ارزش هاو آرمان های بلند شهیدان ایفا کردند در حالی که بسیاری از آنان در گمنامی فعالیت کردند و به شهادت رسیدند که شهید صارمی از جمله انان بود.
جعفری گفت:به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار جام ورزشی در رشته های والیبال ،برای تونیک ،والبیال آزاد اقایان،پلانک بانوان ،دو سرعت ،جودو ،فوتسال،دوچرخه سواری برگزار می شود.
وی تاکید کرد:برگزاری مسابقه فوتسال چهار جانبه،کونگفو،پیلاتس بانوان،برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی،برگزاری کارگاه اموزشی ازدواج موفق و....از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت روز خبرنگار اجرایی خواهند شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان از برگزاری شورای ورزشی ویژه با حضور خبرنگاران و مسئولین هیات های ورزشی شهرستان خبر داد.
ارسال نظرات