فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: دشمنان نظام اسلامی امروزه ترفندهای جدیدی را برای تضعیف اقتدار ملی در دستور کار خود قرار داده‌اند لذا اصحاب رسانه بایستی با همتی جهادی و دشمن ستیزانه، جریان‌سازی رسانه‌ای ضد سلطه را در جامعه تعمیق بخشند.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۲۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در مراسم تجدید میثاق خبرنگاران با شهدا در آستانه روز خبرنگار در گلزار شهدای اسن شهرستان با اشاره به نقش خبرنگاران به‌عنوان حافظان ارزش‌های اسلامی گفت: وظیفه اصلی خبرنگار انعکاس ارزش‌های اسلامی است زیرا مهمترین وظیفه خبرنگاران و رسانه‌ها مقابله و خنثی‌کردن عملیات روانی دشمنان است و قلم و بیان خبرنگار می‌تواند از حقوق یک ملت دفاع کند و خبرنگار متعهد باید باور به رسالت خبرنگاری خود داشته باشد.

وی افزود: شهدا برای صیانت از ارزش‌های نظام از جان، خانواده و خواسته‌های مادی خود گذشتند و رسالت شما برای حفظ این ارزش‌ها رسالت خطیری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: اصحاب رسانه با بیان واقعیت‌ها و امنیت حاکم بر کشور به خوبی می‌توانند توطئه‌های تفرقه ‌افکنانه دشمنان با هدف ضربه زدن به پایه‌های عقیدتی ملت همیشه هوشیار و بیدار ایران اسلامی را خنثی کنند.

سرهنگ پاسدار رسولی با اشاره به اینکه شهدا با خدا معامله کردند، گفت: شهدا زنده هستند و علت رمز ماندگاری شهدا به این است شهدا با خدا معامله کردند شما نیز با خدا معامله کنید زیرا بهترین معامله با خدا است خودمان و قلم خود را به غیر خدا نفروشیم آن زمان است که رفتار و کردار ما ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات