خبرهای داغ:
دوره آموزش تکمیلی 45 روزه بسیجیان گردان های بیت المقدس در میاندوآب آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۰۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی امروز با حضور بسیجیان شرکت کننده در دوره و مسئولان برگزار شد.

مدیر تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در حاشیه این دوره آموزشی درباره جزئیات آن به خبرنگاران گفت: این دوره شامل دو بخش تئوری و عملی خواهد بود که دوره تئوری به مدت یک ماه برگزار و قبول شدگان در آن به دوره 15 روزه عملی اعزام می شود.

محمد عظیم زاده اظهار کرد: این دوره ویژه بسیجیان گردان ها بیت المقدس بوده که با هدف بالابردن توان دفاعی بسیجیان و افزایش اطلاعات نظامی و رزمی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات و حفظ و دفاع از دستاوردهای گرانبهای انقلاب اسلامی تحت منویات مقام عظمای ولایت برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی دروس نظامی، عقیدتی سیاسی، تاکتیک، آمادگی جسمانی، آئین نامه انضباطی، سلاح شناسی ، قوانین و مقررات، آشنایی با نیروهای مسلح، جنگ نوین، پدافند غیر عامل ،میدان تیر برای بسیجیان شرکت کننده اجرا می شود.

مدیر تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی، امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب سخنرانی کردند.

ارسال نظرات