فرماندار مهریز به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران در جهت خدمت به مردم از مسئولین انتقاد کنند

فرماندار شهرستان مهریز به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران با رعایت اخلاق و انصاف باید از عملکرد مسئولین در جهت مطالبات مردم و رفع مشکلات آنها انتقاد کنند.
کد خبر: ۸۸۹۸۵۶۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار نشستی با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشدار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد، رییس کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز و جمعی از خبرنگاران صدا و سیما، جراید و سایتهای خبری برگزار شد.

فرماندار مهریز در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار بر اهمیت رسانه ها تاکید کرد و گفت: با پیشرفت تکنولوژی و تسریع در اطلاع رسانی، انتظار افکار عمومی بالا رفته است و مردم خواهان اطلاع رسانی سریع و دقیق هستند.

سید محمد رستگاری همچنین با بیان اینکه مسئولین باید سعه صدر و انتقادپذیری بالایی داشته باشند افزود: خبرنگاران نیز با رعایت اخلاق و انصاف باید از عملکرد مسئولین در جهت مطالبات مردم و رفع مشکلات آنها انتقاد کنند.

در ادامه امام جمعه شهرستان مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی، شهید محمود صارمی که به دست طالبان به شهادت رسید، به سخت کوشان عرصه خبر به ویژه به دیپلمات ها و خبرنگاران اعزامی به مناطق جنگی عراق و سوریه که در کنار مدافعان حرم، جان بر کف تلاش می کنند اخبار لحظه به لحظه رشادت ها را به موقع و کامل انعکاس دهند، روز خبرنگار را تبریک گفت.

عبدالرضا محی الدینی با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری و اهمیت نقدپذیری، به مسئولین توصیه کرد: مسئولین در مواجهه با انتقادها، انتقادپذیر بوده و در مقابل خبرنگاران جبهه نگیرند. چرا که انتقال مفاهیم، اطلاع رسانی، کمک به رفع مشکلات و معرفی و ارتقای جایگاه شهرستان به دست خبرنگاران صورت می گیرد.

وی خطاب به خبرنگاران نیز افزود: انتقاد سازنده و منصفانه موجب رفع مشکلات می شود و برای تعالی شهرستان مهریز بکوشید و هدف، ارتقای جایگاه شهرستان مهریز باشد نه مسئولی خاص.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: هرچند انتقاداتی بر کم و کاستی ها وجود دارد اما همه ما مسئولین و خبرنگاران، زیر پرچم ولایت و پیرو منویات مقام معظم رهبری در راه اعتلای آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار