به منظور رصد فعالیتهای بسیج در فضای مجازی ؛جلسه هماهنگی فضای مجازی با حضور فرماندهی ناحیه روح الله یزد و اعضاء جلسه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۵۵۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت:در خصوص اهمیت فضای مجازی همین بس که وقتی از مقام معظم رهبری سؤال نمودند اگر شما رهبر نبودید چه کار می کردید ایشان در پاسخ گفتند در فضای مجازی فعالیت می نمودم.

وی در ادامه افزود:نباید بسیج اجازه بدهد فضای مجازی جولانگاه دشمن بشود .باید در فضای مجازی تهاجمی عمل کرد و نه تدافعی؛ نباید منتظر بود تا دشمن اقدام نماید بعد ما پاسخش را بدهیم باید فضا را طوری در دست گرفته شود تا دشمن نتواند کاری انجام دهد. 

وی در خصوص برخی فرهنگهای غلطی که متأسفانه اخیراً در استان دارالعباده یزد در حال عادی شدن است گفت:سگ بازی،کشف حجاب،دوچرخه سواری بانوان و تلاش برای برگزاری کنسرتهای ضد ارزشی موضوعاتی هستند که متأسفانه در حال عادی شدن در جامعه است که باید هم مسئولین هوشیار باشند و هم فضای مجازی به قبیح بودن اینها بپردازد .

زارع کمالی تصریح کرد:مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ می فرمایند فرهنگ مثل هوایی است که انسان استنشاق می کند.در خصوص کنسرتها تبلیغ می شود که سپاه با شادی مخالف است الان پنجشنبه های هر هفته ناحیه روح الله یزد در پارک کوهستان یزد در قالب برگزاری جشن هزینه های زیادی برای شاد نمودن مردم می پردازد که اینها باید در فضای مجازی تبلیغ شود.

ارسال نظرات