خبرهای داغ:
رئیس کتابخانه های عمومی میامی:

شهرداری میامی سهم نیم درصدی کتابخانه ها را پرداخت نکرده است

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان میامی ضمن انتقاد از عدم حضور شهردار میامی در نشست های انجمن کتابخانه های گفت: شهرداری میامی از سال93 سهم نیم درصدی کتابخانه ها را پرداخت نکرده است.
کد خبر: ۸۸۹۸۵۳۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

 کمال ترابیان درگفتگوبا خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی ضمن تشکر از توجه ویژه مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان جهت توجه ویژه ای که به شهرستان میامی دارند، گفت: بین دستگاه های فرهنگی سطح شهرستان تعامل بسیار خوبی وجود دارد.

وی  به جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره و تصریح کرد: درحدود 2هزارو 56 نفر در این جشنواره در سطح شهرستان ثبت نام کردند در حالی در سال گذشته نزدیک به 300 نفر ثبت نام کرده بودند که شاهد رشد چشمگیری در این جشنواره بودیم.

ترابیان افزود: در شهرمیامی  684 نفردر بخش آنلاین، 133 نفر مکتوب و2 نفر پویش مجازی، 225 نفر مسابقه نقاشی که در مجموع یک هزار 44نفر نفر در این جشنواره شرکت کردند.

رئیس کتابخانه های شهرستان میامی در ادامه با بیان اینکه نیمی از جمعیت روستای فرومد در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند، افزود: در این روستا 340 نفر در بخش آنلاین، 70 نفر بخش مکتبوب 11 نفر پویش مجازی و 99 نفر در بخش نقاشی که در مجموع 530 نفر در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: در بخش کالپوش 310 نفر آنلاین، 152 نفر مکتبوب، 30 نفردر بخش نقاشی در مجموع 492 نفر در حسین آباد کالپوش ثبت نام کردند.

 هزارو 300 جلد کتاب اهدا شده است/ شهرداری میامی از سال93 سهم نیم درصدی کتابخانه ها را پرداخت نکرده است

ترابیان به جشنواره اهدا کتاب که از 10 تیرماه تا اول آبان ماه ادامه دارد، اشاره کردو گفت: تاکنون 6 هزارو 300 جلد کتاب اهدا شده است که از لحاظ جمعیت تاکنون رتبه اول را در استان دارا هستیم.

رئیس اداره کتابخانه های میامی ضمن انتقاد از عدم حضور شهردار میامی در جلسات کتابخانه گفت: از زمان تصدی شهردار میامی، تنها در یک جلسه ما حاضر شدند.

وی با بیان اینکه تنها منبع درآمد اداره کتابخانه ها نیم درصد از درآمد شهرداری است، افزود: از سال 93 تا به امروز تنها یک میلیون به حساب کتابخانه های شهرستان واریز شده است در صورتی که طلب ما 40 میلیون تومان است که شهرداری 9 میلیون آن را قبول دارد که ما حاضر به دریافت آن هم هستیم که هنوز مبلغی دریافت نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها