سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشتاز در خدمت رسانی به مناطق محروم شرق استان کرمان است
کد خبر: ۸۸۹۸۵۳۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان؛استان کرمان را پهناور ترین استان کشور می نامند. استانی که به جرأت می توان گفت که در بحث محرومیت هم پهناور ترین است. استانی که نقش به سزایی از پیش از انقلاب تا کنون داشته است ولی با گذشت بیش از چند دهه از انقلاب اسلامی و دستیابی به این دستاورد بزرگ اما همچنان شرق و جنوب این استان در محرومیت به سر می برد.محرومیتی که امان بیش از نیمی از ساکنانش را بریده است.

 

محرومیتی که روز به روز با مواجه شدن با کم لطفی مسئولین دولتش خود را پر رنگ تر نشان می‌دهد اما مردمانش با توکل بر خداوند و یقین به عنصر امید کماکان منتظر تدبیر و امیدی،اقدام و عملی از سوی مسئولین هستند.

 

اما در این کشاکش محرومیت ها این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با پا نهادن بر این عرصه از محرومیت ها سعی و تلاش بر آن دارد که با اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و آبادانی مرهمی باشد بر این جوهر سیاهی محرومیت ها و با انجام کارهایی عمرانی و آبادسازی روز به روز سعی بر آن دارد که تصویر محرومیت ها را کم رنگ تر و گاهٱ در برخی موارد بی رنگ کند به طوری که طی این چند سال اخیر تحسین همگان را بر انگیخته است.

 

اقدامات و کارهای سپاه پاسداران در استان کرمان و بالاخص شهرستان های ریگان،بم،فهرج و نرماشیر و همچنین روستا های توابع و صعب العبور این روز درخشش خاصی پیدا کرده است و عملیات های اجرایی آنقدر زیاد است که قلم از نوشتن آن ناتوان است و فقط می شود به برخی از کارهای مهم و اساسی انجام شده اشاره کرد.

 

از ساخت منزل مسکونی برای نیازمندان تا اعزام اکیپ های درمانی و جهادی، ساخت خانه عالم، مسجد ، ویزیت رایگان بیماران و اجرای هزاران طرح در راستای اقتصاد مقاومتی به تفکیک هر روستا و بسیاری موارد دیگر. به طوری که به جرأت می‌توان از سپاه پاسداران به عنوان سنبل درخشندگی در رفع محرومیت زدایی نام برد و میشود از آن به عنوان مهری زرین بر پیشانی این نظام مقدس یاد کرد.سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشتاز در خدمت رسانی به مناطق محروم شرق استان کرمان است.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اثبات کرده است که اقدام و عمل، تولید و اشتغال فقط در حد نوشتن روی کاغذ و بند و تبصره و قرار گرفتن مقابل تریبون و دوربین نیست و با همت و تلاش جهادی می توان آن را به عرصه ی انجام و عمل گذاشت و به جای آنکه با حرف در مقابل مردم پاسخگو باشد، با انجام و عمل پیشتازانه میتازد تا ثابت کند که نمی توانیم و نمی شود در نظام مقدس جمهوری اسلامی که خون هزاران شهید به پای آن ریخته شده است معنا ندارد و اگر دولت هم با سپاه همگام شود خیلی زود تر و در آینده ای نه چندان دور می توان شاهد کاهش این فاصله ی طبقاتی در بحث محرومیت شرق استان شویم.
ارسال نظرات