دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مقابل رفتار زشت سلفی‌بگیران در مجلس سکوت نکند و بداند برخورد با متخلفان مطالبه عموم مردم و جامعه دانشگاهی است.
کد خبر: ۸۸۹۸۵۲۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، حامد عبیری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اقدام برخی نمایندگان در مراسم تحلیف رئیس جمهور گفت: سلفی حقارت آزمون مهمی برای مجلس قانون گذار پیش روی ملت است و  برخورد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نباید مانند برخی برخوردهای مجلس با وزرا باشد و باید با نمایندگان متخلف برخورد شود.

وی ادامه داد: متاسفانه چند سالی است میان مسئولین باب شده که هر زمان موضوعی در کشور مطرح می‌شود عده‌ای وعده رسیدگی به آن را می‌دهند و به محض فروکش کردن آتش آن، روزه سکوت می‌گیرند و از کنار آن می‌گذرند.

عبیری تصریح کرد: متاسفانه اینها شان نمایندگی مجلس جمهوری اسلامی را شکستند، اینها درباره مردم چه تصوری دارند که به بهانه دامن زده نشدن به فاجعه رخ داده، از پاسخ و عذرخواهی طفره می‌روند؟

این فعال دانشجویی تصریح کرد: وقتی برخی نمایندگان مجلس در برابر یک شخص ضعیف اینطور حقارت آمیز برخورد می‌کنند، چگونه می‌توانند نظام جمهوری اسلامی را از چنگال ابرقدرت‌ها و جنایتکاران بیرون کشیده و حفظ کنند؟

وی گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مقابل رفتار زشت سلفی‌بگیران در مجلس سکوت نکند و برخورد با متخلفان مطالبه عموم مردم و جامعه دانشگاهی است و باید دید قانون در محل قانون گذاری چگونه اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات