واکنش جهانگیر الماسی به سلفی عجیب نمایندگان مجلس در گفتگو با «بسیج»:
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اینها به نهاد های نظارتی مجلس و نظارت بر کار مسئولان بر می گردد که ببینند آیا کاری که این آقایان انجام دادند در شأن شخصیت مردم این سرزمین بوده یا خیر؟
کد خبر: ۸۸۹۸۵۰۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
این حرکت در شأن نمایندگان ملت ایران نبود/لزوم رسیدگی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به این موضوع
جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از سلفی عجیب نمایندگان مجلس با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اینها به نهاد های نظارتی مجلس و نظارت بر کار مسئولان بر می گردد که ببینند آیا کاری که این آقایان انجام دادند در شأن شخصیت مردم این سرزمین بوده یا خیر؟

وی افزود: این اتفاقات همه توابع رویکرد فرهنگی کشور است اینکه ما در تمام فعالیت های فرهنگی هنری و رسانه ای مقصود و منظور را سرگرمی و پول و سطحی نگری قرار می دهیم و تصور می کنیم که اینگونه بهتر می شود منابع انسانی را مدیریت کرد نتیجه اش این است که در نهاد های قانون گذاری چنین دمل هایی بیرون می زند.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: اگر رویکرد فرهنگی کشور در رعایت شأن فرهنگی و شأن شخصیتی و سیاسی بود و دانایی و آگاهی و شرافت و این ارزش ها را در جامعه تبلیغ می کردیم، اگر برای فعالیت های فرهنگی وحضور اجتماعی آدمها جایگاه و شأن و شخصیت خاصی را تعریف می کردیم حتما این وقایع اتفاق نمی افتاد ما شرم را از روابط اجتماعی حذف کرده ایم. این نشان می دهد که ما مردم خودمان را فراموش کرده ایم و اهداف خود را از یاد برده ایم و گرفتار لحظه و منافع فردی و گروهی و دسته ای شده ایم.

ارسال نظرات