مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۱۷ مردادماه فرصتی است تا به رسم قدردانی از خبرنگاران، نقش بی بدیل ایشان را یاد آور شویم.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۹۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا جعفرزاده با تبریک 17 مردادماه روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران هویتشان سوال و پرسشگری است آنها ظرفیت های قدرتمندی هستند که به نمایندگی از افکار عمومی می‌توانند زمینه ساز تحولات بزرگ در جهت توسعه همه جانبه باشند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران چشمان بیدار ملت ها و تجسم به حق مطالباتند و محاسبه درست آن است که ارزش خبرنگاران رسانه ها را معادل  افکار عمومی بدانیم چرا که مهم‌ترین و محوری ترین دغدعه آنها تحقق حاکمیت مردم بر امورات خود هستند.

جعفرزاده با بیان این‌که خبرنگاران هم مبلغند و هم منتقد، گفت: رویکرد رشد و توسعه هر جامعه ای منوط به میزان حضور و باور آنهاست به گونه ای که تکامل و توسعه یافتگی بدون لحاظ نقش محوری رسانه ها تعریف ناقصی است .

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه با این توضیح که قلم و اخلاق مداری ابزار خبرنگاران است قلمی که زبان خدا و امانت آدم است، گفت: شهید با شهامتی چون "صارمی" مصداق این مفاهیم است که این روز به پاس رشادت های ایشان نام گذاری شده  است.

نام و یادش را گرامی می داریم.

ارسال نظرات