سرهنگ جمشید آزادی پور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان به همراه سرهنگ توحید ذهبی مسئول روابط عمومی سپاه بیت المقدس از امکانات این قرارگاه بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۸۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱



به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس ضمن تمجید از عملکرد نیروهای  قرارگاه شهید رهبر گفت: ستاد راهیان نور سپاه بیت المقدس از ماه ها قبل جلسات مربوط به راهیان نور با ادارات ذیربط برگزار کرده است.

 

وی از اداراتی که در این زمینه با سپاه بیت المقدس همکاری داشتند قدر دانی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه همکاران ما در سپاه استان توانسته اند امکانات خوبی را برای زائران راهیان نور فراهم کنند و ما در این قضیه از امکانات دیگر ادارات استان علی الخصوص اداره آموزش و پرورش استفاده کرده ایم.

 

سرهنگ آزادی پور با اشاره به نحوه اسکان زائران راهیان نور کردستان خاطرنشان کرد: اکنون سپاه بیت المقدس ظرفیت پذیرش حدود 6000 نفر زائر را در شبانه روز دارد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس عنوان کرد: در هر یادمان ما راویان استقراری داریم و در کنار این راویان محصولات فرهنگی نیز در اختیار زائران قرار خواهیم داد.

 

وی ادامه داد: سپاه بیت المقدس برای زائرا راهیان نور دو برنامه پیش بینی کرده است که یکی از آنها برنامه رزمی فرهنگی مجاهدت های خاموش است که در پادگاه حضرت رسول سسندج در حال اجراست و دیگری یک برنامه ی تفریحی برای دانش آمزان است که در یادواره شهدای زریوار برگزار می شود.

 

سرهنگ آزادی پور معرفی شهدای بومی استان کردستان را مهم ارزیابی کرد و گفت: ما با فضاسازی مناسب در برنامه ها و در یادمان ها سعی در معرفی شهدای استان و انعکاس رشادت های آنان به زائران را داریم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس به نقش راهیان نور در اقتصاد کردستان اشاره کرد و تصریح کرد: سال گذشته حدود 350000 نفر از یادمانه های کردستان بازدید کردند که مطئنا این افراد توانسته اند با خرید از کردستان بر اقتصاد استان تأثیرگذار باشند.

 

وی در پایان گفت: با توجه به وضعیت فرهنگی جامعه و تهاجم فرهنگی دشمن، راهیان نور می تواند بهترین گزینه برای  حفظ ارزش های دفاع مقدس باشد.

 

در ادامه این بازدید مسئول قرارگاه شهید رهبرضمن ارائه ی گزارشی از اقدامات این قرارگاه گفت: این تیم مجموعه ای متشکل از متولیان رسانه ای و خادمین راهیان نور می باشد که در کار خود تخصص و تبحر دارند.

 

رحیمی زاده خاطر نشان کرد: ما از 15 تیر در کردستان حضور داشتیم و هدف ما فراهم کردن بستری مناسب برای انعکاس تلاش های صورت گرفته در بحث راهیان نور است.

 

وی در پایان گفت: نگاه ما در این قرارگاه این است که راهیان نور کردستان فعال تر و ستاد خبری راهیان  نور استان تشکیل شود.
 
انتهای پیام/ 7727
ارسال نظرات