خبرهای داغ:
محمودی گفت: تلاش خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی به موقع، رساندن مشکلات مردم به مسئولین و تلاش برای جلوگیری از انحراف مصداق امر به معروف و نهی از منکر است .
کد خبر: ۸۸۹۸۴۸۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ماشاء الله محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران دیدار و از آنها قدردانی کرد.
 
وی با بیان اینکه خبرنگاران امین مردم هستند افزود: تلاش خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی به موقع، رساندن مشکلات مردم به مسئولین و تلاش برای جلوگیری از انحراف مصداق امر به معروف و نهی از منکر است .
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فردوس ادامه داد: خبرنگاران مانند سلسله اعصاب بدن انسان هستند که هرگاه در جامعه دردی دیده می شود این خبرنگاران هستند که آن را انتقال می دهند.
 
ماشاالله محمودی حق طلبی، حق گویی، ترویج تفکر ارزشی و دفاع از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی را از رسالت های شاخص یک خبرنگار برشمرد.
 
 وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران گفت: خوشبختانه تیم قوی خبری شهرستان فردوس مشکلات و کمبود های شهرستان را به خوبی شناسایی و به موقع ، جامع و کامل آن را به مسئولین انعکاس و پیگیری می کنند.
در پایان این دیدار از تلاش و همکاری مجموعه خبرنگاران شهرستان با سپاه و بسیج تجلیل به عمل آمد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها