مدیر کل اخبار استانهای صدا و سیما:

خبرنگاران به عنوان تاثیر گذارترین افراد نقش مهمی درتحقق اقتصاد مقاومتی بر عهده دارند

مدیر کل اخبار استانهای صدا و سیما اظهارداشت: خبر نگاران باید پیگیری مطالبات وخواسته های مردم را یکی از وظایف خود دانسته وبرای اجرایی شدن خواسته وانتظارات مردم در این مسیر بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۷۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل اخبار استانهای صدا و سیما درمراسم تجلیل وگرامی داشت روز خبر نگار در زاهدان گفت:خبرنگاران برای پیشرفت در برنامه های خود باید اهداف وبرنامه ریزی داشته باشند.
 علی علوی با اشاره به این مطلب که خبرنگاران قشر آگاه جامعه هستند،افزود: این قشر با آگاهی وبر مبنای فرامین مقام معظم رهبری در راستای رشد و توسعه جامعه گام  برمیدارند.
وی با تاکید بر این مطلب که امام خامنه ای در راستای اقتصاد مقاومتی تاکیدات فراوانی داشته ودارند بیان کرد: خبرنگاران به عنوان تاثیر گذارترین افراد نقش مهمی در راستای تحقق این مهم بر دوش دارند .
وی با تاکید بر این مطلب که رسانه های بیگانه به دنبال ترسیم غیر واقعی چهره انقلاب اسلامی هستند اظهار داشت: رسانه های انقلابی و داخلی رسالت دارند تا با پیگیر اخبار فرهنگی،اجتماعی وسوؤه های خبری که امید را در دل مردم روشن نگه میدارداستفاده وبهره برداری کنند.
مدیر کل اخبار استانهای صدا و سیما  تصریح کرد: خبر نگاران باید پیگیری مطالبات وخواسته های مردم را یکی از وظایف خود دانسته وبرای اجرایی شدن خواسته وانتظارات مردم در این مسیر بیشتر تلاش کنند.
وی اذعان کرد: خبر نگاران بر اساس تفکر واندیشه های خود در هدایت افکار عمومی وایجاد رویدادهای مهم نقش بسزایی دارند.
این مسئول در ادامه گفت:  خبرنگاران سیستان و بلوچستان با روحیه ی بسیجی توانسته اند در مقابله با تهدیدات وهجمه فرهنگی دشمن ایستادگی کنند واز دستاوردها وارزشهای انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کنند .
وی گفت: خبر نگاران این خطه در راستای وحدت به زیبایی بدون فرق قومیتی ایفای نقش کرده اند وهر روز در راستای تقویت وحدت بیشتر گام بر می دارند و بایدفعالیت های خوب در عرصه های مختلف را به مردم اطلاع رسانی کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار