خبرهای داغ:
جلسه کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۶۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با حضور امام جمعه شهرستان و روسای حوزه های علمیه خواهران و برادران شاهرود با موضوع ارائه گزارش فعالیت های سال تحصیلی جاری و تبیین برنامه های سال تحصیلی آتی در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه که در دفتر مدیریت آموزش و پرورش با حضور امام جمعه شهرستان و روسای حوزه های علمیه شهرستان برگزار گردید، امام جمعه شاهرود و رئیس کمیته همکاری های شهرستان ضمن قدرشناسی از مجموعه آموزش و پرورش به جهت فراهم آوردن حضور فعال و موثر روحانیون در مدارس، از طرح های اجرا شده در مدارس مانند مشاور مذهبی، طرح امین و روشنا استقبال کرده و گسترش چنین فعالیت هایی را زمینه ساز تربیت دینی دانش آموزان قلمداد نمودند.

وی از نحوه پرداخت حق القدم ائمه جماعات انتقاد داشته و نسبت به پیگیری پرداخت به موقع این مبالغ تأکید نمودند.

باباخانی مدیر آموزش و پرورش و نایب رئیس کمیته همکاری های شهرستان شاهرود ضمن تبریک ایام ولادت حضرت علی بن موسی رضا (ع) از حضور صمیمی امام جمعه و روسای حوزه های علمیه تقدیر و تشکر نمود.

کریمی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و دبیر کمیته همکاری های شهرستان شاهرود در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت های مبلغین در سال تحصیلی جاری و نیز تبیین برنامه های سال تحصیلی جدید پرداخت.

 هم چنین در این جلسه در خصوص موضوع ساماندهی ائمه جماعات مدارس و نحوه بکارگیری مشاورین مذهبی، طرح امین و طرح روشنا در سال تحصیلی 97-96 صحبت و تبادل نظر شد و روسای حوزه های علمیه برادران و خواهران به بیان دیدگاه های خود در خصوص مباحث مطرح شده پرداختند.

ضمناً در این جلسه ابلاغ اعضای کمیته همکاری ها نیز توسط امام جمعه محترم تقدیم اعضاء گردید.

برگزاری جلسه کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شاهرود 
ارسال نظرات
پر بیننده ها