شهردار تبریز با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: حیات متعالی شهر و توسعه روزافزون برنامه‌های اجرایی، در گرو نقش رسانه ای اصحاب خبر است.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۶۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در پیام صادق نجفی آمده‌ است: «خبرنگار» این مفهوم شریف و کم‌نظیر، ضامن آگاهی و بینش عمومی است؛ قشر فرهیخته‌ای که مسیر پرتلاظم زندگی امروز را روشن ساخته و «توسعه و تعالی» را در باور عمومی، زنده نگه‌داشته است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی» یادآور شده است: ثبت عنوان خبرنگار، بر سالروز شهادت این شهید فرهیخته و دلاور، از مهم ترین عناوین تقویم ارزش‌ها و رشادت‌های ایرانی اسلامی است که رسالت جامعه خبری را با مفاهیم والای ایثار و شهادت، مقارن ساخته‌است.

شهردار تبریز با تاکید بر نقش‌آفرینی جامعه خبری در مسیر «تبریز 2018» متذکر شده است: اکنون که نام عزیز تبریز، به مدد کوشش‌های مستمر، در عرصه‌های ملی و بین‌المللی طنین‌انداز شده‌، تبیین شایسته رویداد جهانی «تبریز 2018»، چشم‌ا‌نتظار جامعه خبری است.

نجفی در بخش دیگری از این پیام با اشاره‌ به این‌که شهر و شهروندان، قدردان تلاش‌‌های مجدانه جامعه خبری است، خاطرنشان کرده‌است: درک عمیق شهروندان از نقاط ضعف و قوت مسائل شهری، ملاک اصلی در تمایز «نقدسازنده» با اغراض و تمایلات شخصی است.

شهردار تبریز در پایان با تبریک روز خبرنگار از همفکری و همکاری صمیمانه خبرنگاران که همواره با انتقادهای سازنده خود مدیریت شهری را در اجرای هر چه بهتر طرح‌ها و پروژه های شهری یاری می‌کنند، قدردانی کرد.

ارسال نظرات