خبرهای داغ:

شناگران شاهرودی رکورددار مسابقات شنای پسران شرکت خطوط لوله

امسال هرسه شناگر شاهرودی که به نمایندگی از منطقه شمال‌شرق در مسابقات شنای فرزندان ذکور شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران شرکت کرده بودند، رکوردهای سال گذشته خود را بهبود بخشیدند.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۲۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مسئول امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالشرق گفت: سیدمهدی سیدموسوی شناگر شاهرودی ضمن کسب عنوان قهرمانی در دو ماده شنای 50 متر پروانه و کرال سینه، رکوردهای خود را نیز شکست.

محسن طاهری افزود: سیدموسوی در رده سنی 11 تا 12 سال با سه ثانیه کمتر از حریف خود، عنوان قهرمانی 50متر پروانه را کسب کرد که نسبت به رکورد سال گذشته خود نیز حدود چهار ثانیه سریعتر شنا کرده است.

وی ادامه داد: این شناگر موفق منطقه شمالشرق در رشته کرال پشت نیز با 20ثانیه و 28صدم ثانیه سکوی نخست را از آن خود کرد، رکورد وی در این ماده حدود 4 ثانیه کمتر شده است.

طاهری با اشاره به موفقیتهای سایر شناگران شاهرودی تصریح کرد: سیدمحمدحسین سیدرضایی نیز با 25ثانیه و 13صدم ثانیه در رده سنی 13تا14 سال 50متر آزاد، نایب قهرمان شد که چهار ثانیه رکوردش کمتر از سال گذشته است.

مسئول امور ورزش منطقه شمال‌شرق اضافه کرد: سیدرضایی در 50متر قورباغه هم با 25ثانیه و 40صدم ثانیه در سکوی سوم این مسابقات ایستاد.

به گفته وی؛ محمد عرب شناگر دسته 7تا10 سال منطقه شمالشرق نیز با کسب دو عنوان سومی در ماده‌های کرال سینه (38ثانیه و 15صدم ثانیه) و کرال پشت (44ثانیه) حضوری چشمگیر در این مسابقات داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها