مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده یک اراک:
مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده یک اراک گفت: شهيدان با عشق، بصيرت، آگاهی و ولایت‌پذیری به دفاع از این مرز و بوم پرداختند.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۱۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده یک اراک با خانواده شهید علی اصغر تبرته فراهانی دیدار کردند.

پاسدار امیدواری مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده یک اراک در این دیدار با تاکید بر اینکه امنیت امروز ما مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام است، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، سرکشی خانواده شهدا در دستور کار، کارگروه فرهنگی قرار گرفت.

وی افزود: شهدا ماندگاران تاریخ اسلام و قرآن هستند که برای حفظ و ارزش‌های اسلامی با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری كرده و امنیت پایداری را برای ایران به ارمغان آوردند.

مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده یک اراک تصریح کرد: بارزترین جلوه‌های ایثار و شهادت در دین تجلی پیدا می كند و این مساله آن قدر حائز اهمیت است كه دین اسلام ایثارگری و شهادت طلبی را در راه تعمیق آرمان‌های مذهبی تشویق نموده و بیشتر از هر چیز دیگری بدان پرداخته است.

پاسدار امیدواری ادامه داد: زنده نگه داشتن راه شهدا و ایثارگران، بی‌تردید بسترساز تداوم حركت انقلاب اسلامی، كسب توفیقات روز افزون در دفاع از كیان این مرز و بوم و مبارزه همیشگی با استكبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت کنونی جامعه مرهون رشادت ها و از خود گذشتگی بزرگ مردانی است که جان خود را در این راه فدا کردند، گفت: نسل جوان جامعه اسلامی باید با این فرهنگ متعالی و ایثار و از خود گذشتگی جوانان و نوجوانان آشنا شوند و این وظیفه همگانی است که این فرهنگ را در بین نسل جوان و نوجوان نهادینه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات