در مصاحبه اختصاصی روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان با دکتر نژندی منش مطرح شد؛

دولت مبارزه با تبعیض و فساد را به صورت جدی دنبال کند

آیت الله کعبی از دولت جدید خواست غافل نشدن از دشمن و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و همچنین داشتن روحیه انقلابی و حرکت به سمت پیشرفت و عدالت و توجه ویژه به محرومین را در اولویت کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۸۹۸۳۹۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش رواط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان، آیت الله عباس کعبی رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تنفیذ رای ملت توسط ولی فقیه و ظهور جمهوریت گفت: درباره نقش تنفیذ رای ملت توسط ولی فقیه وظهور جمهوریت نظام اسلامی نکاتی قابل توجه است.

وی افزود: ولی فقیه علاوه بر این که نماد اسلامیت نظام است با اصرار بر رای ملت و تنفیذ آن چه در دوران امام راحل و چه در دوران رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه ای حافظ و پاسدار جمهوریت نظام است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران و تبلور آن در رای ملت و عینیت بخشی به تاثیر رای ملت در حیات سیاسی و اجتماعی و در عرصه‌های گوناگون نشانه سطح بالای مردم‌سالاری در ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: ولی فقیه با تمام توان در برابر استبداد ایستاده است و ازجمهوریت نظام اسلامی پاسداری کرده است؛ رهبری چه قبل از انتخابات و چه روز انتخابات و چه بعد از انتخابات بر نقش مردم و رای مردم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری و رقابتی و سالم و پاسداری از رای ملت به عنوان حق الناس فارغ از نتیجه آن تاکید کرده  است.

آیت الله کعبی با اشاره به تأکید همیشگی رهبری بر افزایش اقتدار ملی و ارتقای سطح کارامدی نظام بر پایه مردم‌سالاری و حفظ ارزش‌های اسلامی و هویت انقلابی و خدمت صادقانه به ملت، ابراز داشت: سعه صدر رهبری و مدیریت پرتوان راهبردی ایشان مدیریت اجرائی کشور را در مسیر کار و تلاش و بهرمندی از فرصت ها و حرکت پرشتاب به سمت رشد و پیشرفت سوق می دهد.

وی عنوان کرد: تفاوت نمی کند که برنامه ها و همکاران دولت منتخب چه کسانی باشند و سلیقه آنان چیست، مسأله مهم تحکیم روابط سازنده دولت و ملت حل مشکلات مردم و خدمت بیشتر و بهتر و غافل نشدن از دشمن و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و همچنین داشتن روحیه انقلابی و حرکت به سمت پیشرفت و عدالت و توجه ویژه به محرومین است.

نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نگاه به آینده و امید به مدیران فعال طراز انقلاب اسلامی و نیروهای مومن وانقلابی و کارآمدی نظام در این چهار دهه در سایه هدایت و حمایت و رهنمودهای حکیمانه ولی فقیه نشانگر افق های روشن فردای انقلاب اسلامی وعظمت رهبری بی بدیل ولی فقیه است.

وی اضافه کرد: از خداوند متعال مسألت می کنیم که همه مدیران ومسؤولان را قدردان نعمت ولایت فقیه قرار دهد وطول عمر با خیر وبرکت به مقام منیع ولایت عنایت فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات