فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج):

اصحاب رسانه افسران جنگ اراده ها/بسیج رسانه سد محکم در برابر تهاجم رسانه ای دشمن

سردار شاهچراغی در نشست تخصصی رسانه های تراز انقلاب اسلامی در سمنان گفت: بسیج رسانه فرصتی است تا اصحاب رسانه با تعهد و تخصص در برابر دشمن مانند سد محکم قرار بگیرند.
کد خبر: ۸۸۹۸۳۰۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار محمدتقی شاهچراغی در نشست تخصصی رسانه های تراز انقلاب اسلامی در فرهنگسرای کومش سمنان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه استان سمنان به نقش رسانه در فضای امروز دنیا پرداخت و اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی های فرهنگی اجتماعی نقش رسانه بیشتر به چشم می آید و مرز جنگ و صلح فروریخته و با هم ممزوج شده است و تحت شرایط بحرانی که جنگ نرم و غیر فیزیکی مقابل آرا و اندیشه ها و افکار و باورهاست و رسانه به شدت اثرگذار است.

وی افزود: رسانه مفهوم زمان را از میان برداشته و یک اندیشه و ایده و حقیقت مجاز و در آن واحد در یک لحظه از جایی به جای دیگر منتقل می شود و از قِبَل  یک حادثه کوچک، جهانی مطلع می شود و این نقش برجسته رسانه است.

شاهچراغی با اشاره به منطقه غرب آسیا خاطر نشان کرد: در منطقه جغرافیایی غرب آسیا که مرکز سقل حرکت های انسانی و آزادی خواهی و انقلاب ستیزی در قالب انقلاب اسلامی شکل گرفته و رسانه نقش داشته است.

وی با اشاره به تجهیزات و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در جبهه باطل بیان کرد: اصحاب رسانه به واسطه اعتقاد تعهد و تخصص و به جهت حضور در متن حادثه اگر بتوانند از ظرفیت تعهد و تخصص خوب استفاده کنند و برداشت صحیح حادثه باشد خیلی نگران تقابل با جبهه باطل نیست و شدنی است.

فرمانده سپاه استان با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: ما به خوبی در این دوران نشان دادیم که تحلیل اجزا موثر هر بخش و در ترازو قرار دادن آن با حضور جوانان و مردم علیرغم نابرابری، کفه ترازو به سمت ما سنگینی کرد و در حوزه رسانه هم می تواند همین باشد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی جمع شدن اصحاب رسانه بر محور حق در نظام اسلامی که حق قطعی خداست و در حوزه انسان ها صاحب اصلی امام دوازدهم امام زمان(عج) در میدان حضور دارد و مرتبه کمال انسانی را در صحنه عینی و کف جامعه حس کنیم و ولی فقیه را از این منظر تعبیر می کنیم و در صحنه جهانی به این مدل اظهار تمایل به شیوه خود بررسی می کنند.

شاهچراغی اضافه کرد: در این عرصه بسیج رسانه اهمیت دارد چرا که بسیج آحاد مردم است و خاص رسانه که سازمانی انجام می شود و بسیج رسانه فرصتی است تا اصحاب رسانه با تعهد و تخصص در برابر دشمن مانند سد محکم در مقابل تهاجم سنگین رسانه ای قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز جنگ نظامی نداریم و جنگ تحمیل اراده ها است که رسانه اثرگذار است و امروز میدان های جنگ فیزیکی هم محصول جنگ اراده هاست و اصحاب رسانه افسران و سربازان این جنگ هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار