رئیس هیئت فوتبال تربت حیدریه:

بازی دو فوتبالیست ایرانی مقابل نماینده رژیم غاصب صهیویستی یک حرکت ضدارزشی است/ فدراسیون فوتبال پاسخ قاطعی به حرکت دو بازیکن بدهد

رئیس هیئت فوتبال تربت حیدریه، بازی دو فوتبالیست ایرانی باشگاه یونانی مقابل تیمی از رژیم غاصب صهیونیستی را یک حرکت ضد ارزشی دانست و افزود: بازیکنانی که با پیراهن تیم ملی به وجاحت رسیده و از بودجه این مملکت ارتزاق یافتند باید پایبند به آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی باشند.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۷۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
سید احمد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: تمام فوتبالیست های بزرگ ایران و بسیاری از ورزشکاران در رشته های مختلف که سالها برای کسب مدال زحمت کشیدند با اینکه قابلیت برتری برابر نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی را داشتند اما به رسم جوانمردی و حفظ ارزشها و دفاع از مردم ستم دیده فلسطین از رویارویی با آنها ممانعت کردند.
 
وی تصریح کرد: این حرکت ارزشی مختص ورزشکاران ایرانی نیست و بسیاری از ورزشکاران مسلمان و غیرمسلمان با علم به جنایات رژیم صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین ضمن محکومیت جنایات اسرائیل، از بازی مقابل نمایندگان این رژیم ممانعت کردند.
 
رضوی، بازی دو فوتبالیست ایرانی باشگاه یونانی مقابل تیمی از رژیم غاصب صهیونیستی را یک حرکت ضد ارزشی دانست و افزود: بازیکنانی که با پیراهن تیم ملی به وجاحت رسیدند باید پایبند به آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی باشند.
 
رئیس هیئت فوتبال تربت حیدریه خاطر نشان کرد: این حرکت های ضد ارزشی هشداری است که فرهنگ ارزش و پهلوانی در حال جداشدن از بدنه ورزش می باشد و لذا فدراسیون فوتبال و بخصوص کمیته فرهنگی باید پاسخ قاطعی به این حرکت دو بازیکن داده تا عبرتی برای آیندگانی شود که می خواهند با این روش به عمر ورزشی خود ادامه بدهند.
 
وی محرومیت از تیم ملی را حداقل مجازات این حرکت ضد ارزشی عنوان کرد و گفت: این بازیکنان با پیراهن تیم ملی به وجاحت و جایگاه رسیده و از بودجه و نان این کشور ارتزاق یافتند و باید پایبند به اهداف و ارزشهای انقلاب و مردم باشند.
 
رضوی تاکید کرد: تیم ملی ویترین یک کشور و نظام محسوب می شود و هر بازیکنی در هر سطحی از فعالیت ورزشی که در این ویترین قرار گرفت، چنانچه به ارزشها و آرمانها پایبند نباشد باید برخورد قاطع و عبرت آموزی با آنها صورت گیرد.
 
وی ماندگاری ورزشکاران را در گرو ارزشی بودن آنها دانست و گفت: ورزشکارانی همچون پهلوان تختی با روحیه جوانمردی و ایثار در اذهان مردم ایران و جهان باقی ماندند.
 
رئیس هیئت فوتبال تربت حیدریه بیان کرد: ورزشکارانی که از کشور برای حضور در مسابقات مختلف اسیایی و جهانی حضور می باند به یقین سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند که متاسفانه مسعود شجاعی و احسان حاج صفی سفیران مناسبی برای کشور نبودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار