خبرهای داغ:
با استقبال و مشارکت خیران در طرح آزادی زندانی دهه کرامت؛
مدیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد استان به آغوش خانواده بازگشتند.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۶۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از ستاد دیه آذربایجان شرقی، رسول تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با استقبال و مشارکت خیران در طرح آزادی زندانی دهه کرامت، ۲۱ زندانی جرایم غیرعمد، شامل یک زندانی زن و ۲۰ زندانی مرد، به آغوش گرم خانواده برگشتند.

وی افزود: از این تعداد زندانی جرائم غیرعمد و محکومین مالی، ۹ نفر از زندان تبریز، پنج نفر از زندان مراغه، پنج نفر از زندان اهر و یک نفر از زندان میانه آزاد شده‌اند و مبلغ بدهی این زندانیان نیز برابر با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که ۶۴۰ میلیون تومان از کمک ویژه ستاد دیه جهت آزادی این زندانیان استفاده شده است.

تقی پور از مردم فهیم و خیر آذربایجان، از خیرانی که جهت آزادی این تعداد زندانی کمک کرده‌ و همواره نیز در همه طرح‌ها و جشن‌ها همراه و همیار ستاد دیه استان بوده‌اند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به استقبال مردم تبریز از طرح هزینه‌ «دسته گل ترحیم و ضیافت احسان مراسمات ترحیم» بیان کرد: تا به امروز ۲۳ خانواده در این طرح شرکت کرده‌ و هزینه‌های دسته گل و ضیافت احسان را صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومین مالی کرده‌اند.

تقی پور این عمل را بسیار خدا پسندانه عنوان کرد و افزود: تبریز در این راستا نیز جزو اولین‌‌های کشور بوده و از این امر بسیار خرسندیم؛ استاندار محترم نیز در صحبت‌های خود تاکید کرد که هزینه ضیافت قبل و بعد سفر حج را صرف آزادی زندانیان کنند تا شاهد بازگشتن زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها