طرح هجرت 3 دانش‌آموزی در مه‌ولات آغاز شد

در راستای مشارکت دانش آموزان در فعالیت‌های گروهی؛ طرح هجرت 3 به همت سپاه ناحیه مه‌ولات و با همکاری اداره آموزش و پرورش آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۶۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: فعالیت‌های طرح هجرت در غالب ۶ گروه جهادی۱۰ نفره برادران و ۵ گروه ۱۰ نفره خواهران برای رنگ آمیزی، زیبا سازی، دیوار نویسی و تعمیرات میز و صندلی در مدارس زینب قهرمانی، شهید حسین زاده، شهید بهشتی، مدرسه آمنه و مدرسه روستای میاندهی مشغول به کار می‌شوند

سرهنگ محمد حسن مکاری مقدم افزود: خدمت‌رسانی به مردم هنری بزرگ است که جهادگران با صرف نظر از استراحت و حضور در کنار خانواده‌های خود این هنر را به دست آورده‌اند.

وی با اشاره به این مطلب که جهاد هنوز ادامه دارد، گفت: اردوهای جهادی بسیج دانش‌آموزی به مدت ۷ روز باحضور جهادگران بسیجی خواهر و برادر در در مدارس این شهرستان اجرا می شود.

مکاری مقدم بیان کرد: هدف از اجرای طرح هجرت و اردوهای جهادی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی و سوق دادن جوانان  و نوجوانان به کارهای جمعی و فرهنگی می باشد که بسیج دانش آموزی به عنوان فرصت بهینه استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار