خبرهای داغ:
نایب رئیس مجمع بسیج استان قزوین اظهار کرد: ویژگی اول و با ولویت یک خبرنگار علم جسارت و شجاعت صراحت و دردمندی و دغدغه مندی اجتماعی و به روز بودن خبرنگار است.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۵۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

طیب ملک پور نائب رئیس مجمع بسیج استان قزوین و عضو شورای بسیج رسانه استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با روز خبرنگار 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به فعالان عرسه خبر تبریک گفت.

وی با اشاره به ویژگی شاخص یک خبرنگار اذعان کرد: ویژگی اول و با ولویت یک خبرنگار علم جسارت و شجاعت صراحت و دردمندی و دغدغه مندی اجتماعی و به روز بودن خبرنگار است.

این مسئول افزود: بصیر بودن کنجکاوی پژوهش و کالبد شکافی موضوعات مختلف شفاف سازی و تبین روشنگری و افشاگری مسائل از دیگر ویژگی های خبرنگاران است.

عضو شورای بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: در قرن غربت و مظلومیت حق و حق خواهی و دین و دین طلبی و در نقطه مقابل ظلمت و دین ستیزی کمند اینگونه خبرنگاران آزاده و ظلم ستیزسبب می شود موضوع و جایگاه خبرنگاران آزاده مسلمان ایرانی را در راستای احقاق حقوق مظلومین ویژه و خاص می کند.

ملک پور با اشاره به قدرت رسانه‌‍ای مستکبرین خاطرنشان کرد: اکنون که قدرت رسانه و رسانه‌ های قدرت دست استکبار است و در صورت کم کاری همه خاصه خبرنگاران  مسلمان و آزاده مسئولند وقتی  در مورد مظلومیت نظام اسلامی از آنان سوال خواهد شد باید به خوبی اسلام را تبین نمایند.

نایب رئیس مجمع بسیج استان قزوین در خاتمه متذکر شد: خوش بحال کسانی که فریاد دادخواهی رسانه ای آنهادر عالم همراه با خفقان استکبار بلند است و در این صحنه فقط خدا را می بینند و با خدا معامله می کنند.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها