بوشهر-فرماندار دیر گفت: بی شک خبرنگاران بازوی مسئولین، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۲۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸

حمزه اعتماد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: 17 مرداد یاداور رشادت فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی و پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران است.

وی افزود: 17 مرداد روز دارندگان قلم‌های پاکی است که با عشق، صداقت، عدالت، صراحت و خلوص نیت، همواره حقیقت را رصد و بازگو می نمایند و روشنگری را پیشه خود ساخته اند و با سخت کوشی و پویندگی خستگی ناپذیر، آگاهی بخشی، عشق، امید، نشاط و سلامت را برای همگان به ارمغان آورده اند.

فرماندار دیر تصریح کرد: امانت داری از مصادیق مهم کار خبرنگاران است و بعضا شاهد هستیم که قلم خبرنگاران از خیلی از عوامل دیگر بیشتر راه گشا بوده و با یک قلم میتواند معضل و مشکل یک جامعه را حل نمایند.

وی خواستار ارائه شفاف و واقعی اخبار به دور از هر گونه جانبداری از سوی خبرنگاران شد و گفت: رسالت خبرنگاری خبرسازی نیست، بیان واقعیت هاست؛ برخی برای منافع خود خبرسازی می نمایند و برای شکیل سازی، خبرسازی  می نمایند که این موضوع کاملا با رسالت خبرنگاری منافات دارد.

حمزه اعتماد با بیان اینکه دنیای امروز دنیای رسانه است افزود: رسانه ها نقش بسیار زیادی در جامعه مدنی امروز دارند و اگر جامعه دیروز سنت راهبر و بعد از آن نیز خود راهبر بود، اما امروزه شاهد هستیم که جوامع دیگرراهبر شده و رسانه ها نقش بی بدیلی را در دنیای امروز به عهده دارند.

اعتماد در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باید نسبت به انتقادات خبرنگاران پاسخگو باشند.

انتهای خبر./
ارسال نظرات