مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
خرید تضمینی گندم امسال از اوایل تیر ماه در استان آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه در 41 مرکز خرید گندم ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۹۸۰۴۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: امسال خرید تضمینی گندم در استان زنجان تاکنون به 131 هزار و 400 تن رسیده و بهای این میزان گندم خریداری شده نیز 171 میلیارد تومان برآورد شده است.

محمد ایزدی با اعلام خرید تضمینی گندم به نرخ یک هزار و 300 تومان تصریح کرد: در حال حاضر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان از بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان استان واریز شده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن 48 هزار تن از گندم تولیدی استان زنجان در بورس کالا عنوان کرد: تاکنون 6 هزار و 400 تن از این میزان به فروش رفته است.

ایزدی با اشاره به اینکه امسال 41 مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال است، خاطرنشان کرد: خرید تضمینی گندم امسال از اوایل تیر ماه در استان آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: گندم تحویلی کشاورزان به بورس، اگر پس از 15 روز قرار گرفتن در بورس به فروش نرسد توسط شرکت غله خریداری می شود.

وی با اشاره به پیش بینی خرید تضمینی 210 هزار تن گندم طی سال جاری در استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر فعلا 50 درصد بهای گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت می شود.

ایزدی از خرید تضمینی 792 تن کلزا در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: امسال خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در استان نیز یک هزار و 150 تن پیش بینی شده است.

وی در پایان نرخ خرید تضمینی دانه روغنی کلزا را نیز 2 هزار و 783 تومان اعلام کرد.

ارسال نظرات