مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر:

افزایش121 درصدی تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد شهرستان ابهر به مددجویان

تسهیلات پرداخت‌شده در قالب خدمات اشتغال‌زایی کمیته امداد شهرستان ابهر به مددجویان تحت حمایت این شهرستان از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 121 درصد افزایش داشته است .
کد خبر: ۸۸۹۸۰۳۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر، بابیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت با محوریت اشتغال راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف است، گفت: بر همین اساس خدمات اشتغال باهدف ایجاد زمینه درآمدزایی و تأمین معاش گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد به آن‌ها ارائه می‌شود .

محسن داودی با اشاره به اینکه بر اساس الزامات سالانه 10 درصد از خانواده‌های تحت حمایت توانمند شده و از بدنه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند، افزود: رویکرد توانمندسازی و خروج مددجویان تحت حمایت از چرخه حمایتی کمیته امداد با تکیه‌بر خدمات ارائه‌شده در بخش اشتغال است.

وی از ایجاد اشتغال برای تعداد 44 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابهر از ابتدای سال جاری خبر داد و اظهار داشت: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابهر مبلغ چهار میلیارد و 93 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌شده است .

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر طرح‌های اشتغال ایجادشده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان ابهر را در رشته‌های دام‌پروری، صنایع‌دستی ، فعالیت‌های صنفی و صنعتی و خدمات عنوان و تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دو میلیارد و580 میلیون ریال از محل صندوق امداد ولایت و دو میلیارد و 350میلیون ریال از محل منابع بانکی پرداخت‌شده است.

داودی با اشاره به اینکه تعداد طرح‌های اشتغال ایجادشده در چهارماهه اول سال قبل 28 مورد بوده است ، افزود : بر اساس آمارهای موجود تعداد فرصت‌های شغلی ایجادشده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابهر از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد افزایش دارد .

وی همچنین میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابهر را در چهارماهه ابتدایی سال گذشته دو میلیارد و 230میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تسهیلات پرداخت‌شده در قالب خدمات اشتغال‌زایی کمیته امداد شهرستان ابهر به مددجویان تحت حمایت این شهرستان از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 121 درصد افزایش داشته است .

ارسال نظرات