معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:

اجرای طرح محسنین در کمیته امداد با هدف ارتقاء وضعیت معیشتی خانواده‌های مشمول این طرح

هدف کمیته امداد از اجرای طرح محسنین ارتقاء وضعیت معیشتی خانواده‌های نیازمند مشمول این طرح با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران و ایجاد زمینه مشارکت اقشار مختلف جامعه در طرح محسنین است.
کد خبر: ۸۸۹۸۰۳۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه راهبرد کمیته امداد در خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد استفاده از ظرفیت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد است ، گفت : به‌منظور بهره‌گیری از مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد طرح‌های مختلفی مبتنی بر نیاز گروه‌های مختلف مددجویی طراحی و اجرا می‌شود .

رضا حسنلو از طرح‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان باهدف جذب مشارکت خیران برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف به اجرای طرح‌ محسنین اشاره و اظهار کرد : برای کمک به بهبود معیشت فرزندان بی‌سرپرست غیر یتیم و یا دارای سرپرست ازکارافتاده طرح محسنین با همکاری خیران در طول سال اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در قالب طرح محسنین خیران با تقبل بخشی از هزینه‌های فرزندان غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد در خدمت‌رسانی به این گروه از جامعه هدف این نهاد با واریز کمک‌های خود به‌صورت ماهیانه به‌حساب فرزندان معنوی خود در این طرح مشارکت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 581 فرزند طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قرارداد، گفت: چهار هزار و 706 حامی کفالت مادی و معنوی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را در سه‌ماهه اول سال جاری بر عهده‌دارند .

وی از کمک سه میلیارد و 342میلیون ریالی خیران زنجانی در طرح محسنین در سه‌ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود : در حال سرانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 704 هزار ریال است و در تلاش هستیم با فعالیت اثربخش در این طرح و افزایش تعداد حامیان سرانه دریافتی فرزندان محسنین از محل کمک حامیان تا پایان سال به یک‌میلیون و 200هزار ریال برسد.

حسنلو میزان کمک‌های حامیان طرح محسنین در سه‌ماهه ابتدایی سال گذشته در استان زنجان را یک میلیارد و 977 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد : مشارکت حامیان طرح محسنین در این طرح در سه‌ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 69 درصد افزایش داشته است .

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح محسنین ، افزود : هدف کمیته امداد از اجرای طرح محسنین ارتقاء وضعیت معیشتی خانواده‌های نیازمند مشمول این طرح با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران و ایجاد زمینه مشارکت اقشار مختلف جامعه در طرح محسنین است.

حسنلو در پایان با دعوت از خیران زنجانی برای مشارکت در طرح محسنین از حامی یابی برای این طرح در طول سال خبر داد و اظهار کرد : خیران زنجانی می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه 3000333324 و یا با شماره‌گیری #024*8877* و یا از طریق سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir و ورود به قسمت محسنین در این طرح مشارکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار