خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد یک خلأ فرهنگی بیابد و ما را بی هویت کند، گفت: آنها می‌خواهند هم از لحاظ فکری وعقیدتی و هم از لحاظ پیشینیه تاریخی ما را بی هویت کنند.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۹۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال بی‌هویت کردن ما است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی خزایی در افتتاحیه دوره تربیتی فرهنگی «یاوران ولایت» دانش‌آموزی برادران بسیجی در همدان اظهار داشت: امید است این دوره ها برای برادران و خواهران عالی و مفید باشد که به طور قطع این گونه خواهد بود.

وی افزود: امروز ما در دنیای پیچیده ای زندگی می‌کنیم و شاید در هیچ زمانی روابط کشورها، ملت‌ها و انسان‌ها به پیچیدگی که امروز است، نبوده باشد و ابزارهایی که امروز در دست انسان ها هست پیچیده تر از گذشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: در دنیای امروز کسانی که حرفی برای گفتن دارند کسانی هستند که توانمند بوده و قدرت دارند.

وی با بیان اینکه این تفکرانسان ها است که می‌تواند یک کشور را پایین و یا بر عکس بالا ببرد، بیان داشت: در بحث تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی که مد نظر مقام معظم رهبری است باید جوانان ما یک دقت نظر خاصی داشته باشند.

خزایی یادآور شد: وقتی بحث فرهنگ پیش می‌آید ما یک تبادل فرهنگی داریم اما برخی مواقع با یک مسئله ای به نام تهاجم فرهنگی و تخریب فرهنگی برخورد می‌کنیم که امروز ما با این مسئله روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن ابتدا سعی می‌کند که ما را از درون تخلیه کند، گفت: دشمن می‌خواهد یک خلأ فرهنگی بیابد و ما را بی هویت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ابراز داشت: هویت ما از دو چیز است یکی از مکتب و دیگری از ایرانی بودن ما است، یعنی می‌خواهند هم از لحاظ فکری وعقیدتی و هم از لحاظ پیشینیه تاریخی ما را بی هویت کنند.

وی افزود: وقتی یک ملت بی هویت شد و در خلأ قرار گرفت، آنگاه دشمن به اشکال گوناگون و با ایجاد بهانه ها و شبهات مختلف ایمان آنان را سست می‌کند.

خزایی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد در ما تزلزل ایمانی به وجود آورد و وقتی که این تزلزل ایجاد شد فرهنگ وارداتی خود را وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما ملتی دارای یک انقلاب اسلامی در کشور هستیم، گفت: خون هزاران هزار انسان بی‌گناه ریخته شده تا این انقلاب اسلامی صورت گیرد بنابراین در این صورت ما یک وظیفه داریم و آن این است که از مرزهای اعتقادی خود به خوبی دفاع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان داشت: ما هر مسولیتی که می‌پذیریم چه مسولیت مدیریتی و چه فرهنگی باید دقت کنیم که نقش الگویی خود را فراموش نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: امید است که شما بعد از این دوره هایی که طی می‌کنید به عنوان یک سرباز مخلص نظام و ولایت در مدارس به نقش اساسی خود توجه کنید و ما سال به سال شاهد رشد بیشتر شما باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات