امام جمعه غرق‌آباد تاکید کرد

خبرنگاران پرچم‌داران بصیرت‌افزایی

امام جمعه غرق‌آباد گفت: خبرنگاران مشعل‌داران و پرچم‌داران آگاهی و بصیرت‌افزایی هستند.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۸۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام علی جنتی‌نیا در آئین تجلیل از خبرنگاران ساوه و زرندیه که به همت کانون بسیج رسانه و در حاشیه اردوی فرهنگی تفریحی خبرنگاران در بخش نوبران ساوه برگزار شد، با اشاره به رسالت خبرنگاران گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه علاوه بر رسالت واقعی خود در انعکاس اخبار به عنوان سربازان میدان‌های فرهنگی هستند و با قلم خود باید به گونه‌ای در جامعه بصیرت‌افزایی کنند که مردم را برای مقابله با جنگ فرهنگی و شبیخون غربی هوشیار کنند.

وی افزود: اگر یک خبرنگار به درستی به رسالت خود عمل کند و در راستای بصیرت بخشی به جامعه قلم بزند، به مراتب تاثیر آن بیشتر و بالاتر از ده‌ها کار فرهنگی است.

امام جمعه غرق‌آباد تصریح کرد: در نظر قراردادن مصالح و منافع کشور و پرهیز از هر گونه حرکت سلیقه‌ای و صداقت و امانتداری در ارسال خبر مهمترین انتظار جامعه از خبرنگاران است.

در این مراسم که علاوه بر امام جمعه غرق آباد و فرماندار ساوه، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ساوه، بخشدار نوبران، رئیس اداره ارشاد، معاون فرماندار و دیگر مسئولان حضور داشتند و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران ساوه و زرندیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات