به همت شرکت گاز آذربایجان شرقی؛

جشنواره نظام پیشنهادت در تبریز برگزار شد

ششمين جشنواره نظام پيشنهادات و چهارمين جشنواره كاركنان برتر شركت گاز استان برگزار و در آن از برترين هاي اين دو حوزه در سالن آمفي تئاتر مركز آموزش اين شركت تجليل شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۷۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي شركت استان، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در این آیین گفت: با افزايش تعداد پيشنهادات در سال هاي اخير و افزايش كميته هاي فني و تخصصي نظام پيشنهادات تحولات زيادي در بهبود روش هاي رسيدگي به پيشنهادات حاصل شده است.
ولی اله دینی با بيان اينكه پيشنهادات بايد اثر كمي و كيفي داشته ياشند، افزود: يكي از اهداف مهمنظام پيشنهادات كاهش و بهينه کردن هزينه هاست و پيشنهادات بايد منجر به كاهش هزينه ها و افزایش خدمات شود.

وي با اشاره به اينكه نظام مشاركت شركت گاز استان مرحله بلوغ خود را پشت سر گذاشته اضافه کرد: در مرحله كنوني مي توان با ايجاد فرآيندي صرفه هاي اقتصادي حاصل از ارائه پيشنهادات كمي را با توليد برنامه هاي نرم افزاري مورد محاسبه دقيق قرار داد.
ديني در خصوص ارزيابي سالانه كاركنان اظهار داشت: شركت گاز يك شركت خدماتي با پشتوانه تخصصي و علمي است و مهارت و دانش در ارزيابي هاي آينده مورد توجه قرار خواهد گرفت و كساني موفق خواهند بود كه داراي مهارت و دانش استفاده از آن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها