خبرهای داغ:
رئیس خانه مطبوعات استان همدان:

شهدای رسانه با خون حقانیت و صداقت کاری خود را امضاء کردند

رئیس خانه مطبوعات استان همدان گفت: شهدای عرصه رسانه در سال های خون و آتش زحمات فراوانی برای انعکاس اخبار کشیدند و تصاویری که در حال حاضر در موزه ها و آرشیوهای مراکز وجود دارد حاصل دسترنج خون افرادی است که با خونشان حقانیت، صداقت و سلامت کاری خود را امضاء کردند.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۲۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
شهدای رسانه با خون حقانیت و صداقت کاری خود را امضاء کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا عارف ظهر امروز در دیدار اصحاب رسانه همدان با نماینده ولی‌فقیه در استان همدان که به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار صورت گرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید «محمود صارمی» اظهار داشت: به‌واسطه نامگذاری روز خبرنگار در سالروز شهادت این بزرگوار این توفیق نصیب جامعه رسانه به ویژه خبرنگاران شد تا فرصتی برای تجلیل و قدردانی از آنها فراهم شود.

وی با اشاره به دیدار اصحاب رسانه با ایت الله محمدی در هفته خبرنگار عنوان کرد: این دیدار در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار، در راستای تجدید بیعت با مقام شامخ ولایت صورت گرفت.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان تصریح کرد: امیدواریم سخنان ایشان رهگشای حرکت راستین خبرنگاران در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به تلاش اصحاب رسانه در راستای پوشش اخبار بیان داشت: خبرنگاران در طی سال زحمات طاقت فرسایی برای انعکاس اخبار و رویدادها در جامعه متقبل می شود که جا دارد از زحمات آنها قدردانی شود.

عارف به نقش رسانه در دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: شهدای عرصه رسانه در سال های خون و آتش زحمات فراوانی برای انعکاس اخبار کشیدند و تصاویری که در حال حاضر در موزه ها و آرشیوهای مراکز وجود دارد حاصل دسترنج خون افرادی است که با خونشان حقانیت، صداقت و سلامت کاری خود را امضاء کردند.

وی یادآور شد: اگر امروز آثاری از دوران پر افتخار دفاع مقدس قابل مشاهده است حاصل فدا شدن خون عزیزانی است که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به انعکاس اخبار و رویدادها پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات