در برنامه این هفته «درکوی نیکنامان» در فرهنگ سرای گلستان از خانواده های شهیدان شهدا حبیب االله خمودان ومحمد رضا رحیمی تجلیل بعمل آمد .
کد خبر: ۸۸۹۷۸۶۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی- هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، برنامه «درکوی نیکنامان» عنوان برنامهه فرهنگی مذهبی است که با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی، ایجاد روحیه دفاع و شهادت در میان عموم مردم، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه و با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان اسلام تاکنون و تجلیل از مقام شامخ خانواده های شهدا منطقه 8 در فرهنگ سرای گلستان برگزار می شود .
برنامه این هفته با خواندن دعای توسل توسط حاج آقای رفیعی آغاز و زیارت پر فیض عاشورا توسط مداح اهل بیت آقای یوسف زاده قرائت و در ادامه حجت الاسلام وحیدی در سخنانی با اشاره به شب میلاد امام رضا (ع) گفت:  مهربانترین امام ما حرمش در ایران هست و ما ایرانی هاه به این میزبانی مفتخر هستیم.
وی با تأکید براینکه یکی از مصادیق مهم این دنیای جدید که مهربانی را روز بروز از بین می برد، افزود: در ترازوی وجدانمان باید بگردیم و ببینیم این روزها ما نسبت به هم چقدر رأفت  داریم، صاحبخانه ها، مستأجرها، معلم ها به شاگردان و خلاصه بسنجیم ببینیم هرکدام مان در ترازوی عملمان چقدر نسبت به یکدیگر با رأفت برخورد می کنیم.
حجت الاسلام وحیدی در ادامه با اشاره تقارن برنامه باا میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: حواسمان به هم باشد و آبروداری کنیم منظور از آبروداری و رأفت چابلوسی و چرب زبانی نیست بلکه هرکدام مان باید حواسممان باشد نسبت به برادر و خخواهر دینی خودمان رفتاری دینی و اسلامی داشته هباشیم ان هم به نوعی که دلشکستگی و رنجش ایجاد نکنیم در میلاد امام رضا (ع) که به امام مهربانی معروف هستند بهترین فرصت نصیبمان می شود که ببینیم حقیقتا چقدر مهربانی را در رفتارو گفتارمان لحاظ می کنیم.
  در پایان این برنامه با حضور معاون آفرینش و اجرا فرهنگسرای گلستان  حجت الاسلام وحیدی، خانم مهدی پور معاون برنامه ریزی و توسعه منطقه 8 و آقای گل افروز رییس خانه قرآن با اهدای لوح سنگی و هدیه‌ به رسم یادبود از طرف مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 از محترم شهداحبیب الله خمودان ومحمد رضا رحیمی  تججلیل شد.
علاقمندان به حضور در برنامه «درکوی نیکنامان» می توانند به نشانی نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
ارسال نظرات