استاندار البرز تداوم دیدار مسئولان از خانواده شهداء و ایثارگران را با اهمیت خواند و گفت: تکریم و تجلیل از خانواده شهداء و ایثارگران وظیفه تمامی دستگاه های اجرایی است.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۴۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید حمید طهایی، استاندار البرز در ششمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان که پیش از ظهر امروز (15مرداد) برگزار شد، گفت: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان نسبت به استمرار دیدارها با خانواده شهداء و ایثارگران اهتمام ویژه داشته باشند.

تکریم و تجلیل از خانواده شهداء و ایثارگران وظیفه تمامی دستگاه های اجرایی است
 
استاندار البرز افزود: مسئولان استانی با توجه ویژه به جایگاه رفیع و شاخص قشر ایثارگران و خانواده های آنان موظف هستند تا حد ممکن مشکلات و دغدغه های آنان را بکاهند.
 
وی توضیح داد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در قیاس با دیگر استان های کشور از حیث برنامه ریزی ها و پیگیری عملکردها رتبه سوم را کسب کرده است و این مطلب بیانگر حرکت رو به رشد این شورا است.
 
وی خاطرنشان شد: بنابر هماهنگی های صورت گرفته با سپاه امام حسن مجتبی (ع) و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط در بحث ساماندهی گلزار شهداء بودجه هایی پیش بینی شده است.
 
طهایی با اشاره به اهمیت هم افزایی و هم راستایی دستگاه های اجرایی استان در مسیر رشد استان، عنوان کرد: دستگاه های مختلف استان نسبت به تحقق اهداف شورای ایثار و شهادت موظف هستند.
 
وی به حفظ جایگاه ایثارگران در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی مکلف به تکریم و احترام ایثارگران هستند.
 
بر اساس این گزارش، ایجاد ستادی با عنوان ساماندهی نمادهای شهداء در نقاط مختلف شهر از مصوبات مطرح شده در این نشست است.

منبع: شبستان 
ارسال نظرات