مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج»:
رضایی گفت: رسانه ها و به ویژه بسیج رسانه می توانند نیروهای بسیجی را برای شرکت در کارگاه های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر پشتیبانی کنند و نقش بسیج می تواند در این قسمت هم مثل همیشه پر رنگ و اثر گذار باشد.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۳۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: امر به معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده ای است که در بین سخنرانی همه بزرگواران بر آن تاکید می شود.

وی افزود: واجبی است که همه اهمیت آن را می دانند و در سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب ایشان تاکید کردند که کسانی که دم از قانون اساسی می زنند چرا بخشی از قانون را مطالبه می کنند و امر به معروف و نهی از منکر را جدی نمی گیرند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: قانون امر به معروف و نهی از منکر تصویب و ابلاغ شده ولی هنوز در روند اجرایی و عمومی شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دچار مشکلات عدیده هستیم و به نظرم باید یک عزم همگانی برای این قضیه وجود داشته باشد.

رضایی بیان داشت: تمام ادارات و نهاد های دولتی که کمتر به این مسئله توجه دارند باید وارد عمل شوند. این مسئله فقط به عدم رعایت حجاب بر نمی گردد و در تمام حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر تعریف می شود.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر برای مردم تبیین شود و این مسئله جا بیفتد که هر کسی به برادر و خواهر دینی خود خیرخواهانه تذکر دهد. حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و همگرایی و همگامی در این زمینه بسیار موثر است و باید با تذکر لسانی همراه شود.

رضایی تاکید کرد: رسانه ها و به ویژه بسیج رسانه می توانند نیروهای بسیجی را برای شرکت در کارگاه های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر پشتیبانی کنند و نقش بسیج می تواند در این قسمت هم مثل همیشه پر رنگ و اثر گذار باشد.

ارسال نظرات