مصطفی برزگر
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع):
جانشین سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن می خواهد با سرگرم کردن ما به فضاهای مجازی سبک زندگی غربی را جایگزین سبک زندگی دینی واسلامی بکند
کد خبر: ۸۸۹۷۶۶۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ "جمال شاکرمی"،جانشین سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در بازدید از طرح تفرجگاه بخش سراب میمه در جمع مردم این شهر اظهار کرد: تهدیدات وپیچیدگی های امروز از زمان جنگ بیشتر است، چرا که جنگ تمام عیاری که دشمن آغاز کرده به دنبال این است که با نفوذ فرهنگی عفت وحجاب را از خانواده ها وخانه های ما بگیرد وجوانان ونوجوانان که آینده سازان این مملکت هستند را ازما بگیرد.

وی افزود: دشمن با استفاده از فضای مجازی وشبکه های اجتماعی به دنبال این است که سبک زندگی غربی از جمله ارتباط با جنس مخالف را در کشور ما رواج وهمچنین آداب و رسوم سنتی ما را تحت شعاع خود قرار بدهد.

جانشین سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: در جنگ نرم دشمن ابتدا چادرها وحجاب ها را بوسیله سلاح های فرهنگی واجتماعی مانند شبکه های تلگرامی و ماهواره ای ازبین برده و بی حجابی وبی حیایی را دربین جامعه رواج می دهد چرا که در جامعه ای که حیا وحجاب نباشد، ناهنجاری ها وضد ارزشها جای ارزشها وهنجار ها را گرفته وبساط خانواده بوسیله انها بر چیده می شود ومیبینیم که نامحرم ها وقتی با همدیگر روبه رو می شوند از دست دادن وحرف زدن با نامحرم هیچ عبایی ندارند.

وی ابراز کرد : دشمن به آن هدفی که طی 8سال دفاع مقدس با جنگ نظامی نتوانست به آن برسد از طریق فرهنگ وجنگ نرم به آن می رسد.

سرهنگ شاکرمی گفت: اگر در خانه ای وخانواده ای ماهواره باشد اصلا نامی از ائمه واهل بیت (علیهم السلام) واصلا نامی از امام زمان (عج) نیست.

وی با اشاره به اینکه تقریح سالم وبا نشاط در تفرجگاه ها هیچ منافاتی با حیا وحجاب ندارد، بر ضرورت استفاده از فضا سازی فرهنگی مناسب وهمچنین بر واکسینه کردن خانواده ها وجوانان با برنامه های قرآنی وفرهنگی برای هر قشر تاکید کرد.

جانشین سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام عنوان نمود: دشمن به دنبال این است که عفاف وحجاب را از ما بگیرد وبرای این کار بهترین روش را شبکه های ماهواره ای وتلگرامی می داند و دشمن می خواهد با سرگرم کردن ما به فضاهای مجازی سبک زندگی غربی را جایگزین سبک زندگی دینی واسلامی بکند.

ارسال نظرات